![]() |
|
| |||
| |||
| For eksempel, jeg er å bli jaget av politiet, og spillet begynner å hick-up det ganske lags. Jeg har et MSI GTX260 896MB og en i7 920. datamaskinen kan håndtere crysis på ultrahigh så jeg tror ikke grafix er problemet. hjelp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GTA IV er kjent for lag i spillet, selv om svært høy spec pc `s, det var og er en rushed programmet og ikke testet skikkelig, youll å vente og installere oppdateringer for spillet for å se om det forbedrer noen, er nyeste oppdateringen er tilgjengelig her http://www.fileplanet.com/195520/190...Auto-4---Patch--
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, spillet er bugged ut, jeg vet om folk som kjører lignende systemer til din men de har 4870x2 og spillet fortsatt lags På et annet merke, hvorfor ikke du angir disse
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ok dette er ikke et spørsmål beholder til GTAIV men socialwalefers kommentar Jeg vil gjerne gjøre det, men bare lurer ... min XP er completly forskjøvet og oppsett for gaming og Windows 7 isnt Hvis jeg fikk en av de som tester på en gaming os som jeg gjorde eller Windows 7 at jeg bruker ville det være det samme? |
|
| |||
| |||
| Nope forskjøvet XP ville være bedre, RAM påvirker ikke benker på alle Jeg bruker XP til å teste meg selv, sine mindre ressurs sulten
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| GTA IV Slow Spillets | Help1inghand | PC & Console Gaming | 4 | 8 mai 2009 13:47 |
| Thread Tools | |
| |