![]() |
|
| |||
| |||
| Till exempel, jag är jagad av polisen och spelet börjar Hick-up Det Kinda ligger. Jag har ett MSI GTX260 896MB och en i7 920. min dator kan hantera Häxkungens på ultrahigh så jag tror inte att grafik är frågan. någon hjälp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GTA IV är känd för att hamna i spelet, även om mycket hög spec st `s, det var och är ett rusade programmet och inte testat ordentligt, youll måste vänta och installera patchar till spelet för att se om det förbättrar något, det senaste patch finns här http://www.fileplanet.com/195520/190...Auto-4---Patch--
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visst spelet är buggad ut, jag vet att människor kör liknande system till ditt men de har 4870x2 och spelet ligger fortfarande långt En annan anmärkning, varför inte du anger dessa
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Ok det är inte en fråga kvar att GTAIV men att socialwalefers kommentar Jag skulle vilja göra det men bara undrar ... min XP är helt tweaked och inställningar för spel och min Windows 7 isnt Om jag gjorde ett av dessa riktmärken för en spelande OS som jag har eller min Windows 7 som jag använder skulle det vara samma? |
|
| |||
| |||
| Nope tweaked XP skulle vara bättre, RAM påverkar inte bänkar på alla Jag använder XP att testa själv, dess mindre resurskrävande hungrig
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| GTA IV Slow Gameplay | Help1inghand | PC & Console Gaming | 4 | 8 maj 2009 13:47 |
| Thread Tools | |
| |