![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jeg havde vista kører på denne pc og GTA IV løb problemfrit med overclocked grafikkortet. Alt var glatte. Så jeg opgraderet til XP SP3. Jeg har installeret den samme ghx kortet chauffører, overclocked det endnu hurtigere, gjorde alle opdateringer, løb spillet på laveste og det halter gerne helvede. Jeg dont kende hvad de skal forsøge, men da jeg havde vista SP1, det løb så glat som nogensinde. Windows XP SP3 3 GB RAM DDR2 3.00Ghz (x2) AMD Athlon 64 Dual NVIDIA GeForce 8500 GT 1 GB 500 GB SATA HDD Som jeg sagde, det løb dejlig på VISTA, jeg ville have troet XP ville være endnu hurtigere. Please hjælp:) Tak Tom |
|
| |||
| |||
| har denne thumbled alle? : ( |
|
| |||
| |||
| Ermmm welll ... Mit gæt er, at som xp understøtter ikke dx 10 og endnu Vista gør , der kan bi hvorfor og fordi selv de pc'en generelt kan køre hurtigere på xp grafik støtte wisee I'm guessing vista Er GTa IV Dx 10? xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mener, at dette var et fælles problem med mange Nvidia brugere, de udsendt en programrettelse, selvom det ikke fungerede for mig.
| |||
| |||
| Måske også det ville have været klogt at køre på XP, som den var, før OC'ing det endnu mere. Selv hvis Thats ikke, at spørgsmålet nu, i fremtiden, der kan forhindre forvirring og smalle problemet ned hurtigere.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. | bryan123 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| GTA IV Hicups Under Spillet | ashaiba | PC & Console Gaming | 4 | 24 februar 2009 04:24 |
| Im ny her, min PC er meget langsom, hjælpe | crocit | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 8 december 2008 04:21 |
| Langsom Home LAN - Hvorfor er det at gå langsomt? | sirantonycartwright | Virus, Spyware & Sikkerhed | 14 | 21. jul 2007 08:31 |
| Det er alt sammen en smule langsom ... | jelboy | Grafikkort & Monitors | 4 | 12 juli 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |