![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikille. Minulla oli näköala käynnissä tämän PC: n ja GTA IV sujui kitkattomasti kanssa Kokonaispistemäärä näytönohjaimen. Kaikki oli sujuvaa. Sitten päivitetään XP SP3. Olen asentanut samaan ghx kortin ajurit, Kokonaispistemäärä se vieläkin nopeammin, ei kaikki päivitykset, juoksi peliä alin ja se on jäänyt kuin vimmattu. I dont tiedä mitä yrittää, mutta kun minulla oli näköala SP1, se oli niin saumaton kuin koskaan.
Windows XP SP3 3GB RAM DDR2 3.00GHz (x2) AMD Athlon 64 Dual NVIDIA GeForce 8500 GT 1GB 500 Gt SATA-kiintolevy Kuten sanoin, se RAN lovely on VISTA, en olisi uskonut XP olisi vieläkin nopeammin. Ole hyvä ja auta:) Kiitos Tom |
|
|
|||
|
|||
|
on tämän thumbled kaikki ovat? : (
|
|
|
|||
|
|||
|
Ermmm welll ... Minun arvaus on, että xp ei tue dx 10 ja vielä näköala ei
jotka voivat mehiläinen, miksi ja koska myös PC yleensä voi olla nopeammin XP näytönohjaimet wisee I'm with Vista Onko GTa IV Dx 10? xD |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Uskon, että tämä oli yleinen ongelma monien Nvidia käyttäjät, ne julkaissut korjaustiedoston, vaikka se ei toimi minulle.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ehkä myös se olisi ollut järkevää suorittaa sitä XP kuin se oli ennen OC'ing sitä entisestään.
Vaikka thats ole kysymys nyt, että tulevaisuudessa, jolla voidaan estää sekaannuksia ja kapea ongelma alas nopeammin.