mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

GTA IV Slow Gameplay

Reply

Thread Tools
Old 10 apr 2009, 11:14
Lid Fractie

Default GTA IV Slow Gameplay

Hallo iedereen. Ik had vista draaien op deze pc en GTA IV liep soepel met overclocked grafische kaart. Alles was glad. Daarna heb ik een upgrade naar XP SP3. Ik heb dezelfde ghx kaart drivers, overclocked het nog sneller, heb alle updates, liep het spel tot in de laagste en het loopt als de hel. I dont weet wat om te proberen, maar toen had ik Vista SP1, het liep zo soepel als altijd.

Windows XP SP3
3 GB RAM DDR2
3.00Ghz (x2) AMD Athlon 64 Dual
NVIDIA GeForce 8500 GT 1GB
500 GB SATA harde schijf

Zoals ik al zei, het RAN mooi op Vista, ik zou gedacht hebben XP zou nog sneller.
Please help:)
Bedankt

Tom
Old 10 apr 2009, 11:55
Lid Fractie

heeft dit thumbled iedereen? : (
Old 8 mei 2009, 01:25
Lid Fractie

Ermmm welll ... ik denk dat als XP biedt geen ondersteuning voor dx 10 en nog vista doet
dat kan honingbij waarom en omdat zelfs die uw pc in het algemeen sneller op de xp
grafische ondersteuning wisee I'm guessing vista

Is GTA IV Dx 10? xD
Old 8 mei 2009, 01:33
Administrator Group

Ik denk dat dit een algemeen probleem met vele Nvidia gebruikers, zij een patch, maar het werkte niet voor mij.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 mei 2009, 13:47
Donor Groep

Misschien ook zou het verstandig zijn om het uit te voeren op XP zoals het was, voordat OC'ing het nog verder.

Zelfs als dat is niet het probleem nu, in de toekomst kunt voorkomen dat verwarring en smal het probleem vast sneller.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. bryan123 Virus, spyware & Security 1 25 augustus 2009 10:40
GTA IV Hicups Tijdens Gameplay ashaiba PC & Gaming Console 4 24 feb 2009 04:24
Im nieuw hier, mijn pc is erg traag, help crocit Virus, spyware & Security 2 8 Dec 2008 04:21
Slow Home LAN - Waarom gaat het traag? sirantonycartwright Virus, spyware & Security 14 21 jul 2007 08:31
Het is allemaal een beetje langzaam ... jelboy Grafische Kaarten & Monitors 4 12 jul 2007 05:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.