![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen. Ik had vista draaien op deze pc en GTA IV liep soepel met overclocked grafische kaart. Alles was glad. Daarna heb ik een upgrade naar XP SP3. Ik heb dezelfde ghx kaart drivers, overclocked het nog sneller, heb alle updates, liep het spel tot in de laagste en het loopt als de hel. I dont weet wat om te proberen, maar toen had ik Vista SP1, het liep zo soepel als altijd. Windows XP SP3 3 GB RAM DDR2 3.00Ghz (x2) AMD Athlon 64 Dual NVIDIA GeForce 8500 GT 1GB 500 GB SATA harde schijf Zoals ik al zei, het RAN mooi op Vista, ik zou gedacht hebben XP zou nog sneller. Please help:) Bedankt Tom |
|
| |||
| |||
| heeft dit thumbled iedereen? : ( |
|
| |||
| |||
| Ermmm welll ... ik denk dat als XP biedt geen ondersteuning voor dx 10 en nog vista doet dat kan honingbij waarom en omdat zelfs die uw pc in het algemeen sneller op de xp grafische ondersteuning wisee I'm guessing vista Is GTA IV Dx 10? xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat dit een algemeen probleem met vele Nvidia gebruikers, zij een patch, maar het werkte niet voor mij.
| |||
| |||
| Misschien ook zou het verstandig zijn om het uit te voeren op XP zoals het was, voordat OC'ing het nog verder. Zelfs als dat is niet het probleem nu, in de toekomst kunt voorkomen dat verwarring en smal het probleem vast sneller.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| GTA IV Hicups Tijdens Gameplay | ashaiba | PC & Gaming Console | 4 | 24 feb 2009 04:24 |
| Im nieuw hier, mijn pc is erg traag, help | crocit | Virus, spyware & Security | 2 | 8 Dec 2008 04:21 |
| Slow Home LAN - Waarom gaat het traag? | sirantonycartwright | Virus, spyware & Security | 14 | 21 jul 2007 08:31 |
| Het is allemaal een beetje langzaam ... | jelboy | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 12 jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |