![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Jeg hadde Vista kjører på denne datamaskinen og GTA IV kjørte jevnt med overclocked grafikkort. Alt var glatt. Da jeg oppgraderte til XP SP3. Jeg installerte den samme ghx kortet drivere, overclocked det enda raskere, hadde alle oppdateringer, kjørte spillet på laveste og det lags som helvete. Jeg dont vite hva å prøve, men når jeg hadde Vista SP1, det gikk så glatt som alltid. Windows XP SP3 3GB RAM DDR2 3.00Ghz (x2) AMD Athlon 64 Dual NVIDIA GeForce 8500 GT 1 GB 500 GB SATA HDD Som jeg sa, det Ran lovely på Vista, ville jeg ha trodd XP ville bli enda raskere. Vennligst hjelp:) Takk Tom |
|
| |||
| |||
| har denne thumbled alle? : ( |
|
| |||
| |||
| Ermmm welll ... Min gjetning er at XP ikke støtter dx 10 og ennå vista gjør som kan bee hvorfor og fordi også de PCen generelt kan kjøre raskere på xp grafikk støtte wisee Jeg gjetter vista Er GTA IV DX 10? xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror dette var et vanlig problem med mange Nvidia brukere, ga de ut en oppdatering, men det fungerte ikke for meg.
| |||
| |||
| Kanskje også det ville vært lurt å bruke det på XP som den var før OC'ing det enda lenger. Selv om dvs ikke problemet nå, i framtiden som kan hindre forvirring og begrense problemet ned raskere.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| GTA IV Hicups Under Spillet | ashaiba | PC & Console Gaming | 4 | 24 februar 2009 04:24 |
| Im ny her, min pc er veldig treg, hjelper | crocit | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 8 desember 2008 04:21 |
| Slow Hjem LAN - Hvorfor går det tregt? | sirantonycartwright | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 21 juli 2007 08:31 |
| Alt er litt treg ... | jelboy | Kabinetter & Skjermer | 4 | 12 juli 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |