![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg får San Andreas i et par dage, sammen med Vice City og GTA III. Nu ved jeg, for en kendsgerning, næstformand byen og III arbejde bøde på min computer, fordi jeg har lånt dem fra venner og spillede dem. Men det vil være min første gang spiller San Andreas på denne computer. Så kan du fortælle mig, vil jeg være i stand til at spille med alt for høje, nemlig på 1280x1024 med en stor billedhastigheden? Mine specs er: Intel D 950 3.4ghz processor NVIDIA GeForce 7300 Gs 3 Gig DDR2 RAM Brug for flere specs? Please help |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her er den anbefalede spec ![]() Den 7300GS er et lave ende kortet, som du kan se fra pic står 6 serier nVidia kort, 7300GS er omtrent det samme som et 6600GT, så du bør være i stand til at køre på høje indstillinger
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Virkelig? Tror du, jeg vil køre det fint med alle detaljer / teksturer osv. på højt? Med en opløsning på 1280x1024. Jeg ønsker en rigtig god billedhastigheden også. Her er min rapport fra System Requirements Lab. Jeg bestod minimumskrav fint, her er den rapportere tilbage til den anbefalede krav: |