mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

GTA: San Andreas - Compatabile?

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 11:20
Medlem Group

Default GTA: San Andreas - Compatabile?

Jeg får San Andreas i noen dager, sammen med Vice City og GTA III. Nå jeg vet for et faktum Vice City og III fungerer fint på maskinen min, fordi jeg har lånt dem fra venner og spilt dem. Men dette vil være første gang du spiller San Andreas på denne datamaskinen. Så kan du fortelle meg, vil jeg kunne spille med alt på high, med 1280x1024 med en flott ramme sats?

Min spesifikasjoner er:

Intel D 950 3.4ghz prosessor
NVIDIA GeForce 7300 GS
3 Gig DDR2 RAM

Trenger flere spesifikasjoner? Hjelp
Old 15 juni 2009, 15:44
Moderator Group

Her er den anbefalte spec

Den 7300GS er en lav slutten kortet, som du kan se av bilde står det 6-serien nVidia kort, den 7300GS er omtrent det samme som et 6600GT så skal du kunne kjøre på høye innstillinger

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 16 juni 2009, 07:20
Medlem Group

Virkelig? Tror du at jeg skal kjøre det helt fint med alle detaljer / teksturer osv. på høy? Med en oppløsning på 1280x1024. Jeg vil ha en virkelig god Rammehastigheten også.
Her er min rapport fra Systemkrav Lab. Jeg bestod minstekravene helt fint, her er rapporten tilbake til den anbefalte krav:

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.