mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

GTA: San Andreas - Compatabile?

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 11:20
Ledamot Gruppen

Default GTA: San Andreas - Compatabile?

Jag får San Andreas i ett par dagar tillsammans med Vice City och GTA III. Nu vet jag för ett faktum Vice city och III fungera bra på min dator, eftersom jag har lånat dem från vänner och spelade dem. Men detta blir första gången jag spelar San Andreas på den här datorn. Så kan du berätta för mig, kommer jag att kunna spela med allt för hög, vid 1280x1024 med en stor bildhastighet?

Mina specs är följande:

Intel D 950 3.4ghz processor
Nvidia Geforce 7300 G
3 Gig DDR2 RAM

Behöver du någon mer info? Please help
Old 15 juni 2009, 15:44
Moderator-gruppen

Här är den rekommenderade spec

Den 7300GS är låg sista kortet, som du kan se från pic säger 6-serien nVidia kort, 7300GS är ungefär samma som 6600GT så bör du kunna köra på höga inställningar

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 16 juni 2009, 07:20
Ledamot Gruppen

Verkligen? Tror du att jag ska köra det bara bra med alla detaljer / texturer etc på hög? Med en upplösning på 1280x1024. Jag vill ha en riktigt bra bildhastighet också.
Här är min rapport från System Requirements Lab. Jag klarade minimikraven bara bra, här är den rapportera tillbaka till de rekommenderade kraven:

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.