![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag får San Andreas i ett par dagar tillsammans med Vice City och GTA III. Nu vet jag för ett faktum Vice city och III fungera bra på min dator, eftersom jag har lånat dem från vänner och spelade dem. Men detta blir första gången jag spelar San Andreas på den här datorn. Så kan du berätta för mig, kommer jag att kunna spela med allt för hög, vid 1280x1024 med en stor bildhastighet?
Mina specs är följande: Intel D 950 3.4ghz processor Nvidia Geforce 7300 G 3 Gig DDR2 RAM Behöver du någon mer info? Please help |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Här är den rekommenderade spec
![]() Den 7300GS är låg sista kortet, som du kan se från pic säger 6-serien nVidia kort, 7300GS är ungefär samma som 6600GT så bör du kunna köra på höga inställningar
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Verkligen? Tror du att jag ska köra det bara bra med alla detaljer / texturer etc på hög? Med en upplösning på 1280x1024. Jag vill ha en riktigt bra bildhastighet också.
Här är min rapport från System Requirements Lab. Jag klarade minimikraven bara bra, här är den rapportera tillbaka till de rekommenderade kraven:
|