mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

GTA4 Slow

Reply

Thread Tools
Old 30 December 2008, 20:56
Medlem Gruppen

Default GTA4 Slow

gta4 kører langsomt for mig spillet ser ud til at være i slow motion / laggy
Old 30 December 2008, 21:55
Donor-Gruppen

Default GTA4 Slow

Hvad er dine specs? Jeg har hørt, at GTA4 er laggy, selv om virkelig high-end computere. Jeg tror, de har udgivet en programrettelse, der løser det, jeg er ikke sikker. Du skal prøve at finde en.
Old 31 December 2008, 03:48
Medlem Gruppen

Default GTA4 Slow

X2 4200 +, 4GB DDR, 4850 gfx
Old 31 December 2008, 05:32
Medlem Gruppen

Default GTA4 Slow

ive forsøgt at sænke res til 1080 stadig den samme sin gerne sin langsomme mo / halter også ive forsøgt at opdatere mit drivere til forskellige dem links nedenfor

http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - Asus ati en

http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI en

dybest Jeg tror spillet sucks big tid og mit system isnt at forældede min rig løber COD WOW på max res perfekt
Old 31 December 2008, 07:30
MJM
Donor-Gruppen

Default GTA4 Slow

Læse.

Det er ikke kun dig.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 1 januar 2009, 05:19
Donor-Gruppen

Default GTA4 Slow

Hey robina80 Jeg ved, hvor du føler dig m8
Under fik GTA 4 for Xmas Jeg var meget glad, da jeg virkelig nydt de andre spil i serien, men efter at have ventet aldre for spillet til at installere, og derefter at skulle vente yderligere for patches for at hente og installere jeg så nødt til at gå og blive medlem af social klub, (mere tid spildt)
efter at have tilbragt aldre venter jeg spillede spillet sidst,
Sikke en DISAPPIONTMENT !!!!!!
spil langsom når til fods, meget urolig, når du kører, det fryser, når du gør lidt mere end bare køre
Jeg kender mit system kan blive gamle i forhold til nogle på her, men det mere end nok til at spille spillet og overvejer jeg kan spille Crysis, farcry 2, sprænghoved, og torsk 4.all på høje res viser, at dette er et dårligt produceret spil / program fra starten

Mit råd dont købe det for IT PC

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 1 januar 2009, 23:15
Medlem Gruppen

Default GTA4 Slow

godt dont rolig, du gjorde ikke affald dine penge. de plejer forlade spillet buggy som denne. hvis de gjorde ikke allerede de vil frigive en patch til spillet. I mellemtiden forsøger at sænke drage afstand, den største dræber af ydeevne
Old 2 januar 2009, 16:04
Donor-Gruppen

Default GTA4 Slow

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ilop12 View Post
godt dont rolig, du gjorde ikke affald dine penge. de plejer forlade spillet buggy som denne. hvis de gjorde ikke allerede de vil frigive en patch til spillet. I mellemtiden forsøger at sænke drage afstand, den største dræber af ydeevne
At måske så iIop12 men jeg dont se, hvorfor jeg skal betale med mine hårdt tjente penge til en uegnet / jaget vildt, og jeg er nu tvunget til at vente for "lapper", som vi får "på et tidspunkt" til rent faktisk at spille det
sin bare profit over kvalitet til kunden

Old 2. januar 2009, 16:07
Medlem Gruppen

Default GTA4 Slow

Jeg completly enig. Jeg ville være virkelig pisset af, hvis det skete for mig blot sige, ikke panik. Hvis du virkelig ønsker, returnere den og få nedfald 3 eller farcry 2
Old 2 januar 2009, 16:17
Donor-Gruppen

Default GTA4 Slow

spilleregler farcry 2 på mo m8
ikke dårlig bare lidt kede af drivkræfterne
stadig har et par andre spil jeg kunne gå tilbage for på et tidspunkt
så jeg kan vente, netop dont tror, at jeg skulle have til Thats alle

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. bryan123 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 august 2009 10:40
Xp så langsom megabyte Windows-operativsystemer 4 28 januar 2009 15:17
Im ny her, min PC er meget langsom, hjælpe crocit Virus, Spyware & Sikkerhed 2 8 december 2008 04:21
Langsom Home LAN - Hvorfor er det at gå langsomt? sirantonycartwright Virus, Spyware & Sikkerhed 14 21. jul 2007 08:31
Det er alt sammen en smule langsom ... jelboy Grafikkort & Monitors 4 12 juli 2007 05:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.