![]() |
|
| |||
| |||
| gta4 kører langsomt for mig spillet ser ud til at være i slow motion / laggy |
|
| |||
| |||
| Hvad er dine specs? Jeg har hørt, at GTA4 er laggy, selv om virkelig high-end computere. Jeg tror, de har udgivet en programrettelse, der løser det, jeg er ikke sikker. Du skal prøve at finde en.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| X2 4200 +, 4GB DDR, 4850 gfx |
|
| |||
| |||
| ive forsøgt at sænke res til 1080 stadig den samme sin gerne sin langsomme mo / halter også ive forsøgt at opdatere mit drivere til forskellige dem links nedenfor http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - Asus ati en http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI en dybest Jeg tror spillet sucks big tid og mit system isnt at forældede min rig løber COD WOW på max res perfekt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey robina80 Jeg ved, hvor du føler dig m8 Under fik GTA 4 for Xmas Jeg var meget glad, da jeg virkelig nydt de andre spil i serien, men efter at have ventet aldre for spillet til at installere, og derefter at skulle vente yderligere for patches for at hente og installere jeg så nødt til at gå og blive medlem af social klub, (mere tid spildt) efter at have tilbragt aldre venter jeg spillede spillet sidst, Sikke en DISAPPIONTMENT !!!!!! spil langsom når til fods, meget urolig, når du kører, det fryser, når du gør lidt mere end bare køre Jeg kender mit system kan blive gamle i forhold til nogle på her, men det mere end nok til at spille spillet og overvejer jeg kan spille Crysis, farcry 2, sprænghoved, og torsk 4.all på høje res viser, at dette er et dårligt produceret spil / program fra starten Mit råd dont købe det for IT PC
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| godt dont rolig, du gjorde ikke affald dine penge. de plejer forlade spillet buggy som denne. hvis de gjorde ikke allerede de vil frigive en patch til spillet. I mellemtiden forsøger at sænke drage afstand, den største dræber af ydeevne |
|
| |||
| |||
| Citat:
sin bare profit over kvalitet til kunden
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg completly enig. Jeg ville være virkelig pisset af, hvis det skete for mig blot sige, ikke panik. Hvis du virkelig ønsker, returnere den og få nedfald 3 eller farcry 2 |
|
| |||
| |||
| spilleregler farcry 2 på mo m8 ikke dårlig bare lidt kede af drivkræfterne stadig har et par andre spil jeg kunne gå tilbage for på et tidspunkt så jeg kan vente, netop dont tror, at jeg skulle have til Thats alle
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. | bryan123 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Xp så langsom | megabyte | Windows-operativsystemer | 4 | 28 januar 2009 15:17 |
| Im ny her, min PC er meget langsom, hjælpe | crocit | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 8 december 2008 04:21 |
| Langsom Home LAN - Hvorfor er det at gå langsomt? | sirantonycartwright | Virus, Spyware & Sikkerhed | 14 | 21. jul 2007 08:31 |
| Det er alt sammen en smule langsom ... | jelboy | Grafikkort & Monitors | 4 | 12 juli 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |