vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

GTA4 Hidas

Reply

Thread Tools
Old 30 joulukuu 2008, 20:56
Jäsen

Default GTA4 Hidas

gta4 on käynnissä hidas minulle peli näyttää olevan hidastetusti / laggy
Old 30 joulukuu 2008, 21:55
Rahoittajien ryhmän

Default GTA4 Hidas

Mitkä tiedot? Olen kuullut, että GTA4 on laggy jopa todella huippuluokan tietokoneilla. Mielestäni hän on julkaissut korjaustiedoston, että korjaa se, en ole varma. Sinun pitäisi yrittää löytää yksi.
Old 31 joulukuu 2008, 03:48
Jäsen

Default GTA4 Hidas

x2 4200 +, 4 Gt DDR, 4850 gfx
Old 31 joulukuu 2008, 05:32
Jäsen

Default GTA4 Hidas

ive yrittänyt alentava res ja 1080 edelleen sama sen samoin kuin sen hitaissa mo / viiveellä myös ive yrittänyt päivittäminen minun kuljettajien erilaista nedan

http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - Asus atin yksi

http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI yksi

periaatteessa olen sitä mieltä, että peli on perseestä iso aikaa ja minun järjestelmän isnt että vanhentunut minun rig runs COD WOW suurimpaan res täydellinen
Old 31 joulukuu 2008, 07:30
Rahoittajien ryhmän

Default GTA4 Hidas

Lukea.

Kyse ei ole vain sinulle.

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 1 tammikuu 2009, 05:19
Rahoittajien ryhmän

Default GTA4 Hidas

Hei robina80 Tiedän mitä tunnet M8
Ottaa sai GTA 4 Xmas Olin iloinen olen todella nauttinut muiden pelien sarjaa mutta sen jälkeen odottaa ikäisiä varten pelin asentaa, ja sitten ottaa odottaa edelleen paikat, lataa ja asenna se sitten piti mennä ja liittyä Social Club (enemmän aikaa hukkaan)
vietettyään ikäiset odottaa i pelataan peli lopulta
WHAT A DISAPPIONTMENT !!!!!!
pelit hidas, kun jalka hyvin puuskainen ajaessaan, se jäätyy, kun teet jonkin verran enemmän kuin vain ajaa
Tiedän, että järjestelmä voi olla vanha verrattuna jossain täällä, mutta enemmän kuin tarpeeksi pelata peliä ja harkitsee i voi olla Crysis, farcry 2, taistelukärjen, ja turskaa 4.all korkean res osoittaa tämä on huonosti tuotettu pelin / ohjelman alusta alkaen

MY NEUVOJA DONT BUY IT IT-PC

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 1 tammikuu 2009, 23:15
Jäsen

Default GTA4 Hidas

hyvin dont huolehtia te didnt tuhlaa rahaa. ne tapana jättää pelin viallisista näin. jos he didnt jo ne release korjaustiedoston pelin. välin yrittää laskea voittokerrointa etäisyys, suurin tappaja suorituskyvyn
Old 2 tammikuu 2009, 16:04
Rahoittajien ryhmän

Default GTA4 Hidas

Quote:
Originally Posted by ilop12 View Post
hyvin dont huolehtia te didnt tuhlaa rahaa. ne tapana jättää pelin viallisista näin. jos he didnt jo ne release korjaustiedoston pelin. välin yrittää laskea voittokerrointa etäisyys, suurin tappaja suorituskyvyn
Että ehkä niin iIop12 mutta i dont ymmärrä, miksi minun pitäisi maksaa minun vaivalla ansaittua rahaa on kelpaamatonta / kiirehdittäisiin pelin, ja olen nyt pakko odottaa "laastaria", jotka saamme "jossain vaiheessa" todella soittaa sitä
sen vain voittoa yli laatu asiakkaan

Old 2 tammikuu 2009, 16:07
Jäsen

Default GTA4 Hidas

I completly samaa mieltä. Olisin todella vihainen, jos niin kävisi minulle aivan selvää, älä hermostu. Jos todella haluamme, palauta se ja saada laskeuma 3 tai farcry 2
Old 2 tammikuu 2009, 16:17
Rahoittajien ryhmän

Default GTA4 Hidas

tasapuoliset farcry 2 mo M8
ei ole huono vain saada hieman tylsää, että ajo -
vielä muutama pelejä voisin palata liian jossain vaiheessa
Voin siis odottaa, vain dont ajatella i olisi thats kaikki

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. bryan123 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 25 elokuu 2009 10:40
Xp niin hitaasti megatavu Windows-käyttöjärjestelmät 4 28th Jan 2009 15:17
Im uusi täällä, minun pc on hyvin hidasta, auttaa crocit Virusten, vakoiluohjelmien & Security 2 8. Joulukuu 2008 04:21
Hidas Etusivu LAN - Miksi se on menossa hitaasti? sirantonycartwright Virusten, vakoiluohjelmien & Security 14 21. Jul 2007 08:31
It's all hieman hidasta ... jelboy Graphics Cards & Näytöt 4 12. Jul 2007 05:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.