![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| gta4 on käynnissä hidas minulle peli näyttää olevan hidastetusti / laggy |
|
| |||
| |||
| Mitkä tiedot? Olen kuullut, että GTA4 on laggy jopa todella huippuluokan tietokoneilla. Mielestäni hän on julkaissut korjaustiedoston, että korjaa se, en ole varma. Sinun pitäisi yrittää löytää yksi.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| x2 4200 +, 4 Gt DDR, 4850 gfx |
|
| |||
| |||
| ive yrittänyt alentava res ja 1080 edelleen sama sen samoin kuin sen hitaissa mo / viiveellä myös ive yrittänyt päivittäminen minun kuljettajien erilaista nedan http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - Asus atin yksi http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI yksi periaatteessa olen sitä mieltä, että peli on perseestä iso aikaa ja minun järjestelmän isnt että vanhentunut minun rig runs COD WOW suurimpaan res täydellinen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei robina80 Tiedän mitä tunnet M8 Ottaa sai GTA 4 Xmas Olin iloinen olen todella nauttinut muiden pelien sarjaa mutta sen jälkeen odottaa ikäisiä varten pelin asentaa, ja sitten ottaa odottaa edelleen paikat, lataa ja asenna se sitten piti mennä ja liittyä Social Club (enemmän aikaa hukkaan) vietettyään ikäiset odottaa i pelataan peli lopulta WHAT A DISAPPIONTMENT !!!!!! pelit hidas, kun jalka hyvin puuskainen ajaessaan, se jäätyy, kun teet jonkin verran enemmän kuin vain ajaa Tiedän, että järjestelmä voi olla vanha verrattuna jossain täällä, mutta enemmän kuin tarpeeksi pelata peliä ja harkitsee i voi olla Crysis, farcry 2, taistelukärjen, ja turskaa 4.all korkean res osoittaa tämä on huonosti tuotettu pelin / ohjelman alusta alkaen MY NEUVOJA DONT BUY IT IT-PC
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| hyvin dont huolehtia te didnt tuhlaa rahaa. ne tapana jättää pelin viallisista näin. jos he didnt jo ne release korjaustiedoston pelin. välin yrittää laskea voittokerrointa etäisyys, suurin tappaja suorituskyvyn |
|
| |||
| |||
| Quote:
sen vain voittoa yli laatu asiakkaan
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| I completly samaa mieltä. Olisin todella vihainen, jos niin kävisi minulle aivan selvää, älä hermostu. Jos todella haluamme, palauta se ja saada laskeuma 3 tai farcry 2 |
|
| |||
| |||
| tasapuoliset farcry 2 mo M8 ei ole huono vain saada hieman tylsää, että ajo - vielä muutama pelejä voisin palata liian jossain vaiheessa Voin siis odottaa, vain dont ajatella i olisi thats kaikki
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| Xp niin hitaasti | megatavu | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 28th Jan 2009 15:17 |
| Im uusi täällä, minun pc on hyvin hidasta, auttaa | crocit | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 8. Joulukuu 2008 04:21 |
| Hidas Etusivu LAN - Miksi se on menossa hitaasti? | sirantonycartwright | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 21. Jul 2007 08:31 |
| It's all hieman hidasta ... | jelboy | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12. Jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |