mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

GTA4 Slow

Reply

Thread Tools
Old 30 december 2008, 20:56
Lid Fractie

Default GTA4 Slow

gta4 draait langzaam voor mij het spel lijkt in slow motion / laggy
Old 30 december 2008, 21:55
Donor Groep

Default GTA4 Slow

Wat zijn je specs? Ik heb gehoord dat GTA4 is laggy, zelfs op echt high-end computers. Ik denk dat ze een patch het probleem hiermee is opgelost, ik ben niet zeker. Je moet proberen te vinden is.
Old 31 december 2008, 03:48
Lid Fractie

Default GTA4 Slow

X2 4200 +, 4GB DDR, 4850 gfx
Old 31 december 2008, 05:32
Lid Fractie

Default GTA4 Slow

ive geprobeerd verlaging res naar 1080 nog steeds dezelfde zijn als de in slow-mo / lag ook ive geprobeerd het bijwerken van mijn chauffeurs die tot verschillende links hieronder

http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - ASUS ATI een

http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI een

wezen i think the game sucks big time en mijn systeem isnt dat verouderde mijn tuig loopt COD WOW op max res perfecte
Old 31 december 2008, 07:30
MJM
Donor Groep

Default GTA4 Slow

Lezen.

Het is niet alleen jij.

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 1 januari 2009, 05:19
Donor Groep

Default GTA4 Slow

He robina80 Ik weet hoe je je voelt m8
Na kreeg GTA 4 voor xmas Ik was blij als ik echt genoten van de andere spellen in de serie, maar na eeuwen wachten voor het spel te installeren, en dan hoeft te wachten voor de verdere patches te downloaden en te installeren ik dan moest gaan toetreden tot de Social Club, (meer tijd verspild)
Na eeuwen wachten Ik speelde het spel uiteindelijk,
WHAT A DISAPPIONTMENT !!!!!!
games traag wanneer op voet, zeer schokkerig bij het rijden, het bevriest als je een beetje meer dan alleen rijden
Ik weet dat mijn oude systeem kan worden vergeleken met sommige hier, maar zijn meer dan genoeg om het spel te spelen en overweegt i can play Crysis, farcry 2, kernkop, en kabeljauw 4.all op hoge res toont dit is een slecht geproduceerde game / programma vanaf het begin

Mijn advies DONT BUY IT FOR IT DE PC

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 1 januari 2009, 23:15
Lid Fractie

Default GTA4 Slow

goed dont nood u didnt afval uw geld. zij wont verlaten het spel buggy als deze. indien zij didnt al zij zal een patch voor de game. Ondertussen proberen een verlaging van de loting op afstand, de grootste moordenaar van de prestaties
Old 2 januari 2009, 16:04
Donor Groep

Default GTA4 Slow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilop12 View Post
goed dont nood u didnt afval uw geld. zij wont verlaten het spel buggy als deze. indien zij didnt al zij zal een patch voor de game. Ondertussen proberen een verlaging van de loting op afstand, de grootste moordenaar van de prestaties
Dat misschien zo iIop12 but i dont zien waarom zou ik betalen met mijn hard verdiende geld voor een ongeschikt / gehaast spel, en ik ben nu gedwongen om te wachten voor "patches" die we krijgen "op enig moment" om daadwerkelijk spelen
zijn alleen de winst over de kwaliteit aan de klant

Old 2 jan 2009, 16:07
Lid Fractie

Default GTA4 Slow

Ik volledig mee eens. Ik zou het echt van kwaad als dat gebeurd is voor mij alleen te zeggen geen paniek. Als je echt wilt, het terug en krijg fallout 3 of farcry 2
Old 2 januari 2009, 16:17
Donor Groep

Default GTA4 Slow

spelen farcry 2 op ma m8
niet slecht maar net een beetje vervelen van de drijvende
nog een paar andere spellen kon ik terug te gaan op een bepaald punt
dus ik kan wachten, net dont think I moeten thats all

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. bryan123 Virus, spyware & Security 1 25 augustus 2009 10:40
Xp zo traag megabyte Windows besturingssystemen 4 28 Jan 2009 15:17
Im nieuw hier, mijn pc is erg traag, help crocit Virus, spyware & Security 2 8 Dec 2008 04:21
Slow Home LAN - Waarom gaat het traag? sirantonycartwright Virus, spyware & Security 14 21 jul 2007 08:31
Het is allemaal een beetje langzaam ... jelboy Grafische Kaarten & Monitors 4 12 jul 2007 05:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.