![]() |
|
| |||
| |||
| gta4 draait langzaam voor mij het spel lijkt in slow motion / laggy |
|
| |||
| |||
| Wat zijn je specs? Ik heb gehoord dat GTA4 is laggy, zelfs op echt high-end computers. Ik denk dat ze een patch het probleem hiermee is opgelost, ik ben niet zeker. Je moet proberen te vinden is.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| X2 4200 +, 4GB DDR, 4850 gfx |
|
| |||
| |||
| ive geprobeerd verlaging res naar 1080 nog steeds dezelfde zijn als de in slow-mo / lag ook ive geprobeerd het bijwerken van mijn chauffeurs die tot verschillende links hieronder http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - ASUS ATI een http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI een wezen i think the game sucks big time en mijn systeem isnt dat verouderde mijn tuig loopt COD WOW op max res perfecte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He robina80 Ik weet hoe je je voelt m8 Na kreeg GTA 4 voor xmas Ik was blij als ik echt genoten van de andere spellen in de serie, maar na eeuwen wachten voor het spel te installeren, en dan hoeft te wachten voor de verdere patches te downloaden en te installeren ik dan moest gaan toetreden tot de Social Club, (meer tijd verspild) Na eeuwen wachten Ik speelde het spel uiteindelijk, WHAT A DISAPPIONTMENT !!!!!! games traag wanneer op voet, zeer schokkerig bij het rijden, het bevriest als je een beetje meer dan alleen rijden Ik weet dat mijn oude systeem kan worden vergeleken met sommige hier, maar zijn meer dan genoeg om het spel te spelen en overweegt i can play Crysis, farcry 2, kernkop, en kabeljauw 4.all op hoge res toont dit is een slecht geproduceerde game / programma vanaf het begin Mijn advies DONT BUY IT FOR IT DE PC
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| goed dont nood u didnt afval uw geld. zij wont verlaten het spel buggy als deze. indien zij didnt al zij zal een patch voor de game. Ondertussen proberen een verlaging van de loting op afstand, de grootste moordenaar van de prestaties |
|
| |||
| |||
| Citaat:
zijn alleen de winst over de kwaliteit aan de klant
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik volledig mee eens. Ik zou het echt van kwaad als dat gebeurd is voor mij alleen te zeggen geen paniek. Als je echt wilt, het terug en krijg fallout 3 of farcry 2 |
|
| |||
| |||
| spelen farcry 2 op ma m8 niet slecht maar net een beetje vervelen van de drijvende nog een paar andere spellen kon ik terug te gaan op een bepaald punt dus ik kan wachten, net dont think I moeten thats all
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Xp zo traag | megabyte | Windows besturingssystemen | 4 | 28 Jan 2009 15:17 |
| Im nieuw hier, mijn pc is erg traag, help | crocit | Virus, spyware & Security | 2 | 8 Dec 2008 04:21 |
| Slow Home LAN - Waarom gaat het traag? | sirantonycartwright | Virus, spyware & Security | 14 | 21 jul 2007 08:31 |
| Het is allemaal een beetje langzaam ... | jelboy | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 12 jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |