mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

GTA4 Slow

Reply

Thread Tools
Old 30nde Dec 2008, 20:56
Medlem Group

Default GTA4 Slow

gta4 kjører sakte for meg spillet ser ut til å være i sakte film / laggy
Old 30nde Dec 2008, 21:55
Donor Group

Default GTA4 Slow

Hva er dine spesifikasjoner? Jeg har hørt at GTA4 er laggy, selv om virkelig avanserte datamaskiner. Jeg tror de har gitt ut en oppdatering som fikser det, jeg er ikke sikker. Du bør prøve å finne en.
Old 31st 2008 des 03:48
Medlem Group

Default GTA4 Slow

X2 4200 +, 4 GB DDR, 4850 gfx
Old 31st 2008 des 05:32
Medlem Group

Default GTA4 Slow

Ive forsøkt senking res til 1080 fortsatt den samme sine liker sin i slow mo / lag også Ive prøvde å oppdatere min drivere til forskjellige de linkene nedenfor

http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - Asus ati en

http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI en

innerst inne tror jeg spillet suger stor tid og systemet isnt at utdatert min rigg kjører COD WOW på max res perfekt
Old 31st 2008 des 07:30
MJM
Donor Group

Default GTA4 Slow

Lese.

Det er ikke bare deg.

Min System: Toshiba Satellite a200-28P

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo T8100
Hovedkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM-minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (er):
200 GB 5400RPM
Optisk stasjon (er):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellitt a200 Series
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Intel 4965AGN
Skjerm (er):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 1ste Jan 2009, 05:19
Donor Group

Default GTA4 Slow

Hei robina80 jeg vet hva du føler m8
Etter å ha fått GTA 4 for xmas jeg var glad som jeg virkelig likte andre spill i serien, men etter venter aldre for spillet til å installere, og så å måtte vente ytterligere for patcher du laster ned og installerer jeg så måtte gå og delta i sosial klubb, (more time wasted)
etter å ha brukt aldre venter jeg spilte spillet slutt,
Hva en DISAPPIONTMENT !!!!!!
Kamper treg når du til fots, veldig hakkete når du kjører, det fryser når du trenger litt mer enn bare å drive
Jeg vet at systemet kan bli gamle i forhold til noe her, men det mer enn nok å spille, og vurderer jeg kan spille crysis, farcry 2, stridshode, og torsk 4.all på høy oppløsning viser dette er en dårlig produsert spill / program fra start

Mitt råd Dont kjøpe det for IT-PC

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 1ste Jan 2009, 23:15
Medlem Group

Default GTA4 Slow

Brønnen dont bekymre deg didnt avfall pengene. de wont forlate spillet buggy som denne. Hvis de gjorde ikke allerede de slipper en patch for spillet. mellomtiden å redusere trekke avstand, den største morderen ytelse
Old 2dre Jan 2009, 16:04
Donor Group

Default GTA4 Slow

Sitat:
Originally Posted by ilop12 View Post
Brønnen dont bekymre deg didnt avfall pengene. de wont forlate spillet buggy som denne. Hvis de gjorde ikke allerede de slipper en patch for spillet. mellomtiden å redusere trekke avstand, den største morderen ytelse
At kanskje så iIop12 men jeg dont se hvorfor jeg skal betale med mine hardt opptjente penger for en uegnet / rushed spillet, og er nå nødt til å vente på "patcher" som vi får "på et tidspunkt for å faktisk spille det
dens bare profitt over kvaliteten til kunden

Old 2 januar 2009, 16:07
Medlem Group

Default GTA4 Slow

Jeg completly enige. Jeg ville være virkelig forbanna av om det som skjedde med meg sier bare ikke panikk. Hvis du virkelig ønsker, returnere det og få nedfall 3 eller farcry 2
Old 2dre Jan 2009, 16:17
Donor Group

Default GTA4 Slow

spille farcry 2 på mo m8
ikke dårlig bare å bli litt lei av kjøring
har fortsatt et par andre spill jeg kunne gå tilbake for noen poeng
så jeg kan vente, bare dont tror jeg skal ha til dvs alle

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. bryan123 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 25 august 2009 10:40
Xp så tregt megabyte Windows-operativsystemer 4 28 januar 2009 15:17
Im ny her, min pc er veldig treg, hjelper crocit Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 8 desember 2008 04:21
Slow Hjem LAN - Hvorfor går det tregt? sirantonycartwright Virus, spionprogrammer og sikkerhet 14 21 juli 2007 08:31
Alt er litt treg ... jelboy Kabinetter & Skjermer 4 12 juli 2007 05:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.