![]() |
|
| |||
| |||
| gta4 går långsamt för mig att spelet verkar vara i slow motion / laggy |
|
| |||
| |||
| Vad har du för specs? Jag har hört att GTA4 är laggy, även på riktigt höga slutet datorer. Jag tror de har släppt en patch som fixar det, jag är inte säker. Du bör försöka hitta en.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| x2 4200 +, 4GB DDR, 4850 Gfx |
|
| |||
| |||
| ive försökt sänka res till 1080 fortfarande samma sin vilja att i slow mo / släpar också ive försökt uppdatera mina drivrutiner till olika delar länkarna nedan http://support.asus.com/download/dow...Language=en-us - Asus ati en http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 - AMD ATI en i grunden tror jag spelet suger big temne och mina system isnt att föråldrade min riggen körs COD WOW på max res perfekt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej robina80 Jag vet hur det känns M8 Med fick GTA 4 för JUL Jag blev glad eftersom jag verkligen njutit av andra spel i serien men efter väntar åldrar för spelet att installera, och sedan tvingas vänta ytterligare för patchar du hämtar och installerar jag sedan fick gå och gå med i social club, (mer tid) efter att ha spenderat åldrar väntar jag spelade spelet så småningom, VILKEN DISAPPIONTMENT !!!!!! spel långsamt när till fots, mycket hackig när du kör bil, det låser sig när du gör lite mer än bara köra Jag vet vad jag kan vara gammal jämfört med vissa här, men mer än tillräckligt för att spela spelet och överväger jag kan spela Häxkungens, farcry 2, bomben, och torsk 4.all på höga res visar detta är ett dåligt producerade spel / program från början Mitt råd DONT BUY IT FÖR IT PC
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| och dont oroa dig didnt avfall dina pengar. De brukar lämna spelet buggig så här. om de gjorde redan de kommer att släppa en patch för spelet. tiden försöka sänka dra avstånd, den största dödsorsaken av prestanda |
|
| |||
| |||
| Citat:
det bara vinst över kvalitet till kunden
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag helt överens. Jag skulle bli riktigt förbannad av om det hände mig bara säga inte panik. Om du verkligen vill returnera den och få nedfallet 3 eller farcry 2 |
|
| |||
| |||
| spelar farcry 2 på mo M8 Inte illa bara bli lite uttråkad av de drivande har fortfarande några andra spel jag skulle kunna gå tillbaka för någon gång så jag kan vänta, just dont tror att jag måste thats all
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Slow Ny dator .. Blev av med Windows System Suite en vecka sedan och fortfarande långsamt. | bryan123 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 25 augusti 2009 10:40 |
| Xp så långsamt | megabyte | Windows-operativsystem | 4 | 28 januari 2009 15:17 |
| Im nya här, min pc är mycket långsam, hjälp | crocit | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 8 december 2008 04:21 |
| Slow Home LAN - Varför går det långsamt? | sirantonycartwright | Virus, spionprogram och säkerhet | 14 | 21 juli 2007 08:31 |
| Det är nog lite långsam ... | jelboy | Grafikkort & Skärmar | 4 | 12 juli 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |