mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Gitaar voor Guitar Hero 3 voor PC

Reply

Thread Tools
Old 25 november 2008, 13:32
Donor Groep

Default Gitaar voor Guitar Hero 3 voor PC

Hoi, ik net Guitar Hero 3 voor de PC, maar ik heb het haar onmogelijk gerealiseerd om te spelen met een toetsenbord, dus ik wil graag een Guitar Hero-controller te spelen op. kan iemand mij vertellen wat controller te krijgen zodat ik het kan gebruiken op mijn pc.
Old 25 november 2008, 14:14
Lid Fractie

Misschien is de PlayStation 3 controller zou werken als je het zou kunnen aansluiten (via USB denk ik) en krijg een patch. Ik dacht dat de PC versie kwam met een?
Old 25 november 2008, 15:12
Donor Groep

Nee, ik heb het aparte
Old 25 november 2008, 15:39
Lid Fractie

Dan kun je waarschijnlijk naar de winkel en koopt gewoon de gitaar .. Ik zou veronderstellen ze zouden dus je zou kunnen hebben gesplitst scherm. Na nooit geprobeerd Ik weet het niet lol. Gl al!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.