![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt om det nye spil Black Mesa. Må ikke post om det. Jeg har for nylig købt Half Life Complete Pack fra Valve (via Steam.) Til min utilfredshed både Team Fortress Classic og Half-Life (1) fungerer ikke (når de boot op det ændrer den beslutning og viser et billede af Gordon eller [Heavy ?] henholdsvis, og derefter vende tilbage til normale opløsning og slutte til skrivebordet.) (Other Half-Life 2 Kilde spil arbejde stor, så jeg formoder, det gør alt for) Jeg genstartet min computer og ændret kompatibilitet på den eksekverbare filer (at lancere kilde motor) i TFC mappe til Windows XP Service Pack 2. Det virkede ikke, så jeg prøvet Half-Life (1) sig selv, og ingen gjorde det. Jeg gik til at fremsætte en billet til Valve via deres støtte. Efter at have talt med en clanmate for et stykke tid fortalte han mig, at det var fordi vista belastninger 64-bit. Han fortalte mig om, hvordan han bruger et 64-bit mod til at spille phantasmagoria 2 på hans computer. Jeg tænkte på om nogen havde et link til en Half-Life (1) Source Engine mod at lade den køre 64-bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi havde en m8 der havde samme problem med halveringstid han løst det ved at gøre følgende - Han højre klikket på Half-Life 2 og gik til ejendomme, og derefter gik gå til Start Indstillinger, har skrevet i 32 bit derefter klikkes på OK og spillet kører fint. Hope this helps
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Off Topic Discussion | 6 | 20th Dec 2007 03:58 |
| Valve fordringer kan du spille Half-Life 3 lige nu | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18th Dec 2007 11:15 |
| Gman - halveringstid serie | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 9. nov 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Console Gaming | 2 | 30 oktober 2007 09:40 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |