![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen kuullut, että uusi peli Black Mesa. Älä lähetä siitä. Olen hiljattain ostanut Half Life Complete Pack alk. Valve (via Steam.) Minun tyytymättömyys sekä Team Fortress Classic ja Half-Life (1) eivät toimi (jos ne käynnisty se muuttaa päätöslauselma ja näyttää kuvan Gordon tai [Heavy ?] vastaavasti, ja palaa sitten normaaliin päätöslauselma ja lopeta työpöydän.) (Muita Half-Life 2 Source pelit toimivat hyvin niin oletan se liian) I rebooted minun tietokone ja muuttanut yhteensopivuus on suorituskelpoisista (joka käynnistää lähde moottori) että TFC kansio Windows XP Service Pack 2: ssa. Tämä ei toimi, niin olen yrittänyt Half-Life (1) itse, eikä se. Olen edennyt esittämään lippu Valve kautta tukea. Kun puhut, joka clanmate jonkin aikaa hän kertoi minulle, että se johtui siitä, näköala kuormien 64-bit. Hän kertoi minulle, kuinka hän käyttää 64-bittistä mod for playing harhanäkyjen sarja 2 hänen tietokoneeseen. Mietin jos joku oli linkki on Half-Life (1) Source Engine mod että anna sen suorittaa 64-bittisiä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi oli M8 joka oli samanlainen ongelma puoliintumisaika hän ratkaista se tekemällä seuraavat - Hän oikeus napsautti Half-Life 2 ja meni kiinteistöä, niin sitten Go to Launch Asetukset, kirjoittaa 32-bittinen sitten napsautettu OK ja peli ajaa hyvin. toivomme, että tämä auttaa
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|