![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb gehoord over het nieuwe spel Black Mesa. Geen bericht over. Ik heb onlangs gekocht Half Life Complete Pack van Valve (via Steam.) Tot mijn ongenoegen zowel Team Fortress Classic en Half-Life (1) werken niet (als ze opstarten verandert de resolutie en geeft een beeld van Gordon of de [Heavy ?] respectievelijk, en vervolgens terug te keren naar de normale resolutie en sluit aan desktop.) (Other Half-Life 2 Bron spelletjes werk geweldig, dus ik neem aan dat ook doet) Ik heb mijn computer opnieuw opgestart en veranderde de verenigbaarheid van de uitvoerbare bestanden (die beginnen met de bron motor) in de TFC map naar Windows XP Service Pack 2. Dit werkte niet, dus ik probeerde Half-Life (1) zelf en niet gelukt. Ging ik verder met het indienen van een ticket naar Valve via hun steun. Na gesprekken met een clanmate voor awhile hij vertelde me dat het was omdat Vista laadt 64-bit. Hij vertelde me over hoe hij gebruik maakt van een 64-bit mod voor het afspelen van fantasmagorie 2 op zijn computer. Ik vroeg me af of er iemand had een link naar een Half-Life (1) Bron Engine mod dat laten draaien 64-bits. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi had een m8 die soortgelijk probleem met een halfwaardetijd hij opgelost door de volgende stappen - Hij rechts klikt op Half-Life 2 en ging naar eigenschappen, dan vervolgens naar het Start Instellingen, getypt in 32-bits vervolgens klikt op OK en het spel loopt prima. hoop dat dit helpt
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Off Topic Discussie | 6 | 20 dec 2007 03:58 |
| Ventiel vorderingen kunt spelen Half-Life 3 nu | SirStukings | PC & Gaming Console | 4 | 18 dec 2007 11:15 |
| Gman - halfwaardetijd serie | robina80 | PC & Gaming Console | 2 | 9 Nov 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Gaming Console | 2 | 30 okt 2007 09:40 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Gaming Console | 2 | 22 okt 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |