![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt om det nye spillet Black Mesa. Ikke legg ut om det. Jeg har nylig kjøpt Half Life Complete Pack fra Ventilverksted (via Steam.) Til min misnøye både Team Fortress Classic og Half-Life (1) ikke fungerer (når de støvel opp den endres oppløsningen og viser et bilde av Gordon eller [Heavy ?] henholdsvis, og deretter gå tilbake til normal oppløsning og avsluttes til skrivebordet.) (Other Half-Life 2 Source spill fungerer fint, så jeg antar den gjør det også) Jeg omstartet datamaskinen og endret kompatibilitet på kjørbare filer (som starter kildemotoren) i TFC-mappen til Windows XP Service Pack 2. Dette fungerte ikke, så jeg prøvde Half-Life (1) seg selv og ingen gjorde det. Jeg gikk videre for å sende en billett til Ventilverksted via deres støtte. Etter å ha snakket med en clanmate en stund han fortalte at det var fordi vista laster 64-bit. Han fortalte om hvordan han bruker en 64-bits mod for avspilling phantasmagoria 2 på sin datamaskin. Jeg lurte på om noen hadde en link til Half-Life (1) kildemotoren mod som la den kjøre 64-bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei hadde m8 som hadde lignende problem med Half-Life han løste det ved å gjøre følgende - Han høyre klikket på Half-Life 2 og gikk til egenskaper, og deretter gikk gå til Start-innstillinger, skrevet i 32 bits deretter klikker du OK, og spillet kjører fint. håper dette hjelper
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Av Emne Diskusjon | 6 | 20 desember 2007 03:58 |
| Ventil krav kan du spille Half-Life 3 akkurat nå | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18 desember 2007 11:15 |
| Gman - en halv livet serierekke | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 9 november 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Console Gaming | 2 | 30 oktober 2007 09:40 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |