![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har hört talas om det nya spelet Black Mesa. Lägg inte upp om det. Jag har nyligen köpt Half Life Complete Pack från Valve (via Steam.) Till min missnöje både Team Fortress Classic och Half-Life (1) inte fungerar (när de starta upp det ändrar upplösning och visar en bild av Gordon eller [Heavy ?] respektive, och sedan återgå till normal upplösning och sluta till skrivbordet.) (Andra Half-Life 2 Source spel fungerar mycket bra så jag antar att det innebär alltför) Jag rebooted min dator och ändrat kompatibilitet på körbara filer (som startar källa motor) i TFC mapp i Windows XP Service Pack 2. Detta fungerade inte, så jag försökte Half-Life (1) själv och inte heller gjorde det. Jag fortsatte att inkomma med en biljett till Valve via deras stöd. Efter att ha talat med en clanmate en stund sa han till mig att det var eftersom vista laster 64-bitars. Han berättade om hur han använder en 64-bitars mod för att spela FANTASMAGORI 2 på hans dator. Jag undrade om någon hade en länk till en Half-Life (1) Source Engine mod att låta den köra 64-bitars. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej hade en M8 som hade liknande problem med halveringstiden han löste det genom att göra följande - Han höger klickade på Half-Life 2 och gick till egenskaper, sedan åkte sedan gå till Launch Inställningar, skrev i 32 bitars sedan klickade OK och spelet löper bra. hoppas att detta hjälper
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Off Topic Discussion | 6 | 20 december 2007 03:58 |
| Valve påståenden kan du spela Half-Life 3 just nu | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18 december 2007 11:15 |
| Gman - halveringstiden serie | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 9 november 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Console Gaming | 2 | 30 oktober 2007 09:40 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |