![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er meget vurderes spil fra Valve. Det er de samme personer, der gør Counter Strike. Motoren på dette spil er bare fantastiske, Valve har virkelig trukket alle stoppesteder og været igennem den mest minut af detaljer til at gøre vores spiloplevelse så behagelig som muligt. Der er et våben kaldet "Gravity Gun", som giver dig mulighed for at samle op tilfældige genstande på gulvet. Spillet er så detaljerede oplysninger, selv bits skrald kan opfanges. Dette er et must-buy hvis du ikke allerede har det! |
|
| |||
| |||
| Dette spil er en af mine favoritter også, jeg har så mange favoritter! Jeg kan godt lide dette spil for det specifikke detaljer Jeg tror ikke, jeg har spillet et spil kan lide det! |
|
| |||
| |||
| Hvis du gerne Halflife 2 check out Bioshock er det samme slags ting, men med meget bedre grafik og mere acurate fysik simulering. Har du set den addon storys du kan downloade? I et par måneder deres er en anden Counterstrike type addon fra Valve kaldet teamfortress 2 det lookes samme stil som filmen Incredibles. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Half Life (1) Motor 64-Bit | pmcg03 | PC & Console Gaming | 1 | 27th May 2009 04:11 |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Off Topic Discussion | 6 | 20th Dec 2007 03:58 |
| Valve fordringer kan du spille Half-Life 3 lige nu | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18th Dec 2007 11:15 |
| Gman - halveringstid serie | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 9. nov 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Console Gaming | 2 | 30 oktober 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |