mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Half Life 2

Reply

Thread Tools
Old 21 okt 2006, 12:19
Lid Fractie

Default Half Life 2

Dit is het veel beoordeeld spel van Valve. Dit is dezelfde mensen die Counter Strike.

De motor van dit spel is gewoon prachtig, Valve hebben echt alles uit de kast getrokken en verdwenen door de kleinste details om onze gaming ervaring zo aangenaam mogelijk. Er is een wapen genaamd de "Gravity Gun" waarmee u kunt ophalen willekeurige voorwerpen op de vloer. Het spel is zo details, zelfs stukjes afval kan worden opgepikt.

Dit is een must-buy als je niet al heb!
Old 21 okt 2006, 12:30
Lid Fractie

Default Half Life 2

Dit spel is een van mijn favorieten ook, ik heb zoveel favorieten!
Ik hou van dit spel voor het specifieke detail Ik denk niet dat ik een spel gespeeld like it!
Old 22 okt 2006, 01:45
Lid Fractie

Default Half Life 2

Als u wilt halfwaardetijd 2 uitchecken Bioshock is het vergelijkbaar type ding, maar met veel betere graphics en meer nauwkeurig physics simulatie. Heb je gezien dat de addon storys je kunt downloaden?
In een paar motten hun is een ander soort counterstrike addon van Valve genaamd teamfortress 2 het lookes dezelfde stijl als de film Incredibles.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Half Life (1) Motor 64-bits pmcg03 PC & Gaming Console 1 27 jun 2009 04:11
Half-Life 2 Soundtrack SirStukings Off Topic Discussie 6 20 dec 2007 03:58
Ventiel vorderingen kunt spelen Half-Life 3 nu SirStukings PC & Gaming Console 4 18 dec 2007 11:15
Gman - halfwaardetijd serie robina80 PC & Gaming Console 2 9 Nov 2007 09:31
Half-Life V Halo SirStukings PC & Gaming Console 2 30 okt 2007 09:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.