![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is het veel beoordeeld spel van Valve. Dit is dezelfde mensen die Counter Strike. De motor van dit spel is gewoon prachtig, Valve hebben echt alles uit de kast getrokken en verdwenen door de kleinste details om onze gaming ervaring zo aangenaam mogelijk. Er is een wapen genaamd de "Gravity Gun" waarmee u kunt ophalen willekeurige voorwerpen op de vloer. Het spel is zo details, zelfs stukjes afval kan worden opgepikt. Dit is een must-buy als je niet al heb! |
|
| |||
| |||
| Dit spel is een van mijn favorieten ook, ik heb zoveel favorieten! Ik hou van dit spel voor het specifieke detail Ik denk niet dat ik een spel gespeeld like it! |
|
| |||
| |||
| Als u wilt halfwaardetijd 2 uitchecken Bioshock is het vergelijkbaar type ding, maar met veel betere graphics en meer nauwkeurig physics simulatie. Heb je gezien dat de addon storys je kunt downloaden? In een paar motten hun is een ander soort counterstrike addon van Valve genaamd teamfortress 2 het lookes dezelfde stijl als de film Incredibles. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Half Life (1) Motor 64-bits | pmcg03 | PC & Gaming Console | 1 | 27 jun 2009 04:11 |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Off Topic Discussie | 6 | 20 dec 2007 03:58 |
| Ventiel vorderingen kunt spelen Half-Life 3 nu | SirStukings | PC & Gaming Console | 4 | 18 dec 2007 11:15 |
| Gman - halfwaardetijd serie | robina80 | PC & Gaming Console | 2 | 9 Nov 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Gaming Console | 2 | 30 okt 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |