![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er mye appraised spill fra ventilen. Dette er de samme menneskene som gjør Counter Strike. Motoren på dette spillet er bare fantastisk, Ventilverksted har virkelig trakk alle stopper og gått gjennom de mest minutt med detaljer for å gjøre spillopplevelsen så behagelige som mulig. Det er et våpen kalt "Gravity Gun" der du kan plukke opp tilfeldige objekter på gulvet. Spillet er slik, selv biter av søppel kan hentes. Dette er en må-kjøp hvis du ikke allerede har det! |
|
| |||
| |||
| Dette spillet er en av mine favoritter også, jeg har så mange favoritter! Jeg liker dette spillet for det er akkurat det tror jeg ikke jeg har spilt et spill som det! |
|
| |||
| |||
| Hvis du liker Halflife 2 sjekke Bioshock det lignende type ting, men med mye bedre grafikk og mer acurate fysikk simulering. Har du sett den addon storys kan du laste ned? I et par møll deres er en annen counterstrike type addon fra Ventilverksted kalt teamfortress 2 den lookes samme stil som filmen Incredibles. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Half Life (1) Engine 64-Bit | pmcg03 | PC & Console Gaming | 1 | 27 juni 2009 04:11 |
| Half-Life 2 Soundtrack | SirStukings | Av Emne Diskusjon | 6 | 20 desember 2007 03:58 |
| Ventil krav kan du spille Half-Life 3 akkurat nå | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18 desember 2007 11:15 |
| Gman - en halv livet serierekke | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 9 november 2007 09:31 |
| Half-Life V Halo | SirStukings | PC & Console Gaming | 2 | 30 oktober 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |