mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Half Life 2

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 12:19
Ledamot Gruppen

Default Half Life 2

Detta är mycket bedömas spelet från Valve. Det är samma människor som gör Counter Strike.

Motorn på detta spel är magnifik, Valve har verkligen dragit alla hållplatser och gått igenom de mest minut av information att göra vår spelupplevelse så angenäm som möjligt. Det finns ett vapen kallat "Gravity Gun" som gör att du kan plocka upp slumpmässiga objekt på golvet. Spelet är så detaljer, även bitar av skräp kan hämtas.

Detta är ett måste-köpa om du inte redan har det!
Old 21 oktober 2006, 12:30
Ledamot Gruppen

Default Half Life 2

Detta spel är en av mina favoriter också, jag har så många favoriter!
Jag gillar det här spelet för det specifika detaljer Jag tror inte att jag har spelat ett spel som det!
Old 22 oktober 2006, 01:45
Ledamot Gruppen

Default Half Life 2

Om du gillar Halflife 2 kolla in Bioshock det är samma typ av sak, men med mycket bättre grafik och mer acurate fysik simulering. Har du sett addon storys du kan ladda ner?
I ett par månader de är en annan Counterstrike typ addon från Valve kallade teamfortress 2 det lookes samma stil som filmen Incredibles.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Half Life (1) Motor 64-Bit pmcg03 PC & Console Gaming 1 27 juni 2009 04:11
Half-Life 2 Soundtrack SirStukings Off Topic Discussion 6 20 december 2007 03:58
Valve påståenden kan du spela Half-Life 3 just nu SirStukings PC & Console Gaming 4 18 december 2007 11:15
Gman - halveringstiden serie robina80 PC & Console Gaming 2 9 november 2007 09:31
Half-Life V Halo SirStukings PC & Console Gaming 2 30 oktober 2007 09:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.