![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All ![]() Olin pelaa halo 2 yksittäinen toimija helppoa ja tarvitsevat apua. Saan osat, joissa minä en tiedä minne mennä. Jos minä scourage noin jo kauan olen yleensä selvittää, missämennä. Mutta nyt olen jumissa. Ja olen todella kyllästynyt scouraging ympäriinsä. Joten, onko olemassa mitään huijata tai jotain, joka vapauttaa koko operaation, jotta voin hypätä yli paikoissa En pidä ![]() Thanks in Advance ![]() Elijah |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli sama ongelma Elijah, joka on yksi monista asioista Inhosin noin Halo 2. I fixed it vain seuraavat pahat pojat.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Theres satoja walk-throughs saatavilla vain google mateuutteet,
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Thanks for the comfort Alex LOL Luulin oli ainoa, joka oli> Alkutoimet häviävät <ongelmia![]() No joka tapauksessa, olen vain pidetään käynnissä, kunnes sain selville, mitä tehdä ja minne mennä ja lopuksi olen valmis I'll sanoa yksi asia HALO 2 IS BOTCHED Ei ole mitään oikeudenkäyntiä Tuskin mitään Nav huomauttaa, joka olet auttanut suuresti aikana tehtävän, ja Banshee on valejärjestelmällä .On typerää on vaikea valvoa ja kuulostaa vanha junky pala tinaa kun se hits asioita. Mielestäni I'm gonna löytää toisen pelin sijasta Halo kuin ensisijainen multiplayer peli joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| Got a 360? Hanki Halo 3. Se rokkaa. Brilliant n ainoan pelaaja. Myös mene youtube ja tyyppi: Halo 3 kalloja. In the search bar. Nizzan vähän ekstraa pelin. Halo 3 yhdistyvät parhaat Halo (jokseenkin kaikki lukuun ottamatta toistuvia tason mallit) ja Halo 2 (dual-wielding, ainoa hyvä puoli Halo 2). Se on myös aivan loistava Xbox Liveen. Liity ja olla toinen henkilö hakkasi minut alas. (Hiljaa se Cewy)
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| LOL Alex ![]() I unfortunetly ei ole peli konsolit mutta jos / kun saan Consol, it'll prolly olla XBOX360-ellei parempi konsoli tulee ulos.Kukaan halua ostaa minulle yksi ![]() Elijah |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaikille teille Halo fanit siellä! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19th Jun 2008 09:17 |
| Uusi Halo fps? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 11. toukokuuta 2008 06:17 |
| Halo 2 XP: ssä? | Elijah | PC & Console Gaming | 1 | 31. Joulukuu 2007 23:26 |
| Halo (alkuperäinen) | Hemul14 | PC & Console Gaming | 2 | 11th Aug 2007 16:13 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8. Aug 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |