![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All ![]() Ik speelde Halo 2 een enkele speler op eenvoudig en ik heb hulp nodig. Ik krijg op onderdelen waar ik niet weet waar te gaan. Als ik scourage rond voor een lange tijd ga ik meestal te achterhalen waargaan. Maar nu ik ben vast. En ik ben echt ziek van scouraging rond. Dus, is er een cheat of iets dat u de hele missie dus ik kan overslaan op plaatsen ik niet graag ![]() Thanks in advance ![]() Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had hetzelfde probleem Elia, een van de vele dingen die ik haatte over Halo 2. Ik vastgesteld door net na de slechteriken.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| theres honderden lopen doorvoeren beschikbaar alleen uit Google stuurman,
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het comfort Alex LOL ik dacht dat ik de enige was die de> te verdwalen <problemen![]() Nou goed, ik gewoon blijven gaan tot ik erachter wat ik moet doen en waar te gaan en ik eindelijk klaar Ik zeg een ding HALO 2 IS BOTCHED Er is geen proces, nauwelijks Nav wijst die zou hebben geholpen sterk tijdens de missie, en de Banshee is BOGUS .Het is stom is het moeilijk te controleren zijn en klinkt als een oude rammelende stuk van tin wanneer zij hits dingen. Ik denk dat ik ben gaan zoeken in plaats van een ander spel Halo als mijn primaire multiplayer game anyway. |
|
| |||
| |||
| Heb je een 360? Krijg Halo 3. Het gesteente. Schitterend op een enkele speler. Ook ga naar youtube en type: Halo 3 schedels. In de zoekbalk. Leuke extra's aan het spel. Halo 3 combineert het beste van Halo (vrijwel alles, behalve voor de repetitieve niveau modellen) en Halo 2 (dual-hanteren, het enige goede ding over Halo 2). Het is ook helemaal geweldig op Xbox Live. Join up en een ander persoon te verslaan me neer. (Hou het Cewy)
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| LOL Alex ![]() Ik unfortunetly heb geen game consoles maar als / wanneer ik een geconsolideerde, dan zal prolly een Xbox360-tenzij een betere console uit komt.Iedereen wil kopen mij een ![]() Elia |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Voor al je Halo fans out there! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 3 | 19 jun 2008 09:17 |
| Nieuwe Halo fps? | linasita | PC & Gaming Console | 1 | 11 mei 2008 06:17 |
| Halo 2 op XP? | Elia | PC & Gaming Console | 1 | 31 dec 2007 23:26 |
| Halo (het origineel) | Hemul14 | PC & Gaming Console | 2 | 11 aug 2007 16:13 |
| Halo | Dev0115 | PC & Gaming Console | 3 | De 8 augustus 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |