![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle ![]() Jeg var å spille Halo 2 single player på lett og jeg trenger hjelp. Jeg får til deler der jeg ikke vet hvor du skal gå. Hvis jeg scourage rundt på lenge jeg vanligvis finne ut hvor dudra. Men nå er jeg stuck. Og jeg er virkelig lei av scouraging rundt. Så er det noen jukse eller noe som vil låse opp hele oppdraget slik at jeg kan hoppe over steder der jeg ikke liker ![]() Takk på forhånd ![]() Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde det samme problemet Elias, en av mange ting jeg hatet om Halo 2. Jeg fikset den ved å bare følge de slemme gutta.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Theres hundrevis av tur-throughs tilgjengelig bare fra google kompis,
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Takk for komfort Alex LOL Jeg trodde jeg var den eneste som hadde> komme mistet <problemer![]() Godt likevel, jeg holdt på å gå til jeg fant ut hva jeg skal gjøre og hvor du skal dra og til slutt jeg ferdig Jeg vil si én ting Halo 2 IS BOTCHED Det er ingen prøveperiode knapt Nav Points som har bidratt sterkt under oppdraget, og Banshee er falsk .Det er dumt det er vanskelig å kontrollere og høres ut som en gammel elendige stykke tin når den treff ting. Jeg tror jeg skal finne et annet spill i stedet for Halo som mitt primære multiplayer spill uansett. |
|
| |||
| |||
| Har en 360? Få Halo 3. Det bergarter. Brilliant på én spiller. Også gå til youtube og skriv: Halo 3 hodeskaller. I søkefeltet bar. Nice little extras til spillet. Halo 3 kombinerer det beste av Halo (stort sett alt unntatt for repeterende nivå design) og Halo 2 (dual-wielding, er bare gode ting om Halo 2). Det er også helt fantastisk på Xbox Live. Bli med opp og være en annen person til å slå meg ned. (Slå det Cewy)
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| LOL Alex ![]() Jeg unfortunetly ikke har noen spillkonsoller men hvis / når jeg får en consol, får prolly være en xbox360-med mindre en bedre konsoll kommer ut.Noen som vil kjøpe meg en ![]() Elias |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| For alle dere Halo fans der ute! | KanoakaVirus | Av Emne Diskusjon | 3 | 19 juni 2008 09:17 |
| Nytt Halo fps? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 11 mai 2008 06:17 |
| Halo 2 på XP? | Elias | PC & Console Gaming | 1 | 31 desember 2007 23:26 |
| Halo (originalen) | Hemul14 | PC & Console Gaming | 2 | 11 august 2007 16:13 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8 august 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |