![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla ![]() Jag spelar Halo 2 enda aktör på lätt och jag behöver hjälp. Jag får till delar där jag inte vet vart de skall åka. Om jag scourage runt under en lång tid jag brukar få reda på var attgå. Men nu är jag fast. Och jag är verkligen trött på scouraging runt. Så, finns det någon fuskar eller något som kommer att låsa upp hela uppdraget så att jag kan hoppa över ställen som jag inte tycker om ![]() Tack på förhand ![]() Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade samma problem Elia, en av många saker som jag hatade om Halo 2. Jag fast den med bara följande skurkarna.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Theres hundratals gångmanövrerad throughs finns bara från google mate,
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Tack för komfort Alex LOL Jag trodde jag var den enda som hade> att gå vilse <problem![]() Well anyway, jag bara hållit på att gå tills jag fick reda på vad de ska göra och vart man skall vända och slutligen jag klar Jag ska säga en sak Halo 2 är oorganiserade Det finns ingen rättegång, Knappast någon Nav Points som har bidragit kraftigt under uppdraget, och Banshee är FINGERAD .Det är dumt är det svårt att kontrollera och låter som en gammal dåliga bit tenn när man träffar saker. Jag tror jag ska hitta ett annat spel i stället för Halo som min primära multiplayer spel ändå. |
|
| |||
| |||
| Har du en 360? Få Halo 3. Det stenar. Brilliant den enda spelaren. Också gå till youtube och skriv: Halo 3 skallar. I sökraden. Nice lilla extra till spelet. Halo 3 kombinerar det bästa av Halo (söt mycket allting utom för repetitiva nivå mönster) och Halo 2 (dubbla utöva det enda bra med Halo 2). Det är också helt fantastiskt på Xbox Live. Gå upp och bli en annan person att slå ner mig. (Stäng det Cewy)
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| LOL Alex ![]() Jag unfortunetly inte har några spelkonsoler men om / när jag får en Consol, det ska prolly vara en Xbox360-om inte en bättre konsol kommer ut.Någon som vill köpa mig en ![]() Elia |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| För alla er Halo-fans där ute! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19 juni 2008 09:17 |
| Nya Halo fps? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 11 maj 2008 06:17 |
| Halo 2 på XP? | Elia | PC & Console Gaming | 1 | 31 december 2007 23:26 |
| Halo (originalet) | Hemul14 | PC & Console Gaming | 2 | 11 august 2007 16:13 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8 august 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |