![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on halo 2 pc-dvd. Olen voinut suorittaa sitä näköala kone mutta lopulta juuri XP koneen b / c näköala on hyvin tiedätte-kamala. Haluan siis suorittaa sitä XP. Tein hieman Google-hakuja, ja se odottaa minua kuin on yksi, mutta en löydä sitä. Jos joku voisi kertoa minulle, jos on olemassa tweek tehdä halo 2 näytettäviksi xp ja mistä sitä saa I'd olla kiitollinen. Kiitos Elijah |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma, onko jollakin folks on tcf auttaisi sinulle jotain tällaista. tämä kuulostaa liian paljon hakkerointi cd / ohjelmointi. pakottaa sen toimimaan jotain sen ei pitäisi .... kuulostaa vähän laitonta, jos minulta kysytään.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaikille teille Halo fanit siellä! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19th Jun 2008 09:17 |
| Uusi Halo fps? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 11. toukokuuta 2008 06:17 |
| Halo 3 tarinoita | PyroTails | PC & Console Gaming | 21 | 3. marraskuu 2007 15:13 |
| Halo (alkuperäinen) | Hemul14 | PC & Console Gaming | 2 | 11th Aug 2007 16:13 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8. Aug 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |