mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Halo 2 op XP?

Reply

Thread Tools
Old 29 december 2007, 06:53
Lid Fractie

Ik heb een halo 2 pc-dvd. Ik was in staat om het uit te voeren op een Vista-machine, maar uiteindelijk gewoon XP op de machine b / c vergezicht is goed weet je-verschrikkelijk.

Dus ik wil draaien op XP. Ik heb een beetje googlen en het lijkt mij dat er een, maar ik kan het niet vinden.

Als iemand kan me vertellen wanneer er een tweek om Halo 2 draaien op XP en waar te krijgen Ik zou het zeer op prijs.

Bedankt

Elia
Old 31 december 2007, 23:26
Donor Groep

Ik ben niet zeker of een van de mensen op TCF zou je helpen met iets als dit. dit klinkt te veel als hacken de cd / programmering. forceren om te werken met iets wat niet hoort te zijn .... klinkt een beetje illegaal als je het mij vraagt.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.