mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Halo 2 på XP?

Reply

Thread Tools
Old 29 Dec 2007, 06:53
Medlem Group

Jeg har en Halo 2 PC-DVD. Jeg var i stand til å kjøre den på en Vista-maskin, men til slutt bare sette xp på maskinen b / c vista er godt du kjenner-fryktelig.

Så jeg ønsker å bruke det på XP. Jeg gjorde noen googlingen og den ser på meg som det er en, men jeg kan ikke finne den.

Dersom noen kunne fortelle meg om det er en tweek å gjøre Halo 2 kjøre på XP og hvor de skal få det jeg vil være takknemlig.

Takk

Elias
Old 31ste Dec 2007, 23:26
Donor Group

Jeg er ikke sikker på om noen av folkene på tcf vil hjelpe deg med noe som dette. dette høres for mye ut som hacking CD / programmering. tvinge det til å arbeide med noe de ikke skulle .... høres litt ulovlig om du spør meg.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.