![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ved det gamle, men det er den eneste Halo spil med gratis online multiplayer. Er der nogen spille dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruge til at spille det om et år eller to siden, men dont have spillet længere
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror, det bedste ved spillet var den tilpassede udgave. Det giver folk mulighed for at oprette deres egne Halo mods. Jeg hentede en, der har givet mulighed for at få en Metroid Prime version. Det var kinda mærkeligt at se Master Chief klatring i en morph ball selv .... Der er masser af fejl på disse kinda ting, men det er sjovt. Det bedste spil er dem med modded våben, så skyde en Warthog med overgreb riffel sender den spinding og flyver som gale. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du må betale for at spille Halo 2 på PC online?
| |||
| |||
| Ja, jeg tror du kan få en sølv-konto og en guld-konto, guld giver dig mulighed for at tale med mennesker med 360's (kinda Tværplatform tror) ikke er sikker på prissætning selvom
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Åh, åh! Pyrotails! Jeg vært for et moderne server opkaldt SnipersDreamTeam Mod8-Søvnløshed-, bør du komme Check it out nogen tid: D. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne have et kig på den. Edit: Jeg har været på det, men du var der ikke. Jeg dræbte mig ved skydning jorden! |
|
| |||
| |||
| åh min gud, gud job, jeg gjorde ikke købe den anden dag så jeg nægter at betale for at spille, mener jeg at købe spillet er expenisve nok |
|
| |||
| |||
| Ja jeg synes, det er BS når så gør du betaler for at spille online så godt, men jeg frygter, at det er fremtiden for online-spil, især med den måde, Vista virker, at spil til Windows crap
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hmm, jeg må betale for at spille WoW og for at være ærlig er det aldrig rigtig generet mig for meget. Jeg mener jeg købte spillet, når det kun koster gerne £ 15, indrømmet jeg nødt til at betale £ 9 om måneden for at fortsætte med at spille, men det er kun gerne £ 2 om ugen, som for bonus, er vel værd! For the record "Jeg er ikke afhængig ... bare mildt hooked ...
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har et NVIDIA GeForce 8200, Nogen venligst fortælle mig, hvad at gøre for at bekæmpe overophedning | comput3rnoob | Grafikkort & Monitors | 8 | 5 juli 2009 14:24 |
| FEAR Combat ikke spiller? | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 22 november 2008 17:24 |
| Kampvåben Og ATI IGP 320M Dont ser ud til at fungere? | Haun | PC & Console Gaming | 27 | 4 november 2008 14:01 |
| Ny Halo fps? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 11. maj 2008 06:17 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8 august 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |