vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Halo: Combat Evolved (PC)

Reply

Thread Tools
Old 10 lokakuu 2007, 05:58
Jäsen

Default Halo: Combat Evolved (PC)

Tiedän, että se on vanha, mutta se on vain Halo-peliä, jolla on ilmainen online multiplayer. Joku soittaa?
Old 10 lokakuu 2007, 06:27
Moderator Group

Käytän soitetaan noin vuosi tai kaksi sitten, mutta dont on peli enää

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 11 lokakuu 2007, 03:07
Jäsen

Mielestäni paras osa noin peli oli mukautetun painos. Sen avulla ihmiset voivat luoda omat Halo mods. Latasin joka saa sinut on Metroid Prime versio. Se oli vähän outoa nähdä Master Chief kiipeilyä osaksi Morph pallo vaikka .... On olemassa paljon virheitä ne kinda asioita, mutta se on hauskaa. Parhaat pelit ovat niitä kanssa modded aseita, niin kuvattaessa Warthog kanssa hyökkäys kivääri lähettää sen kehruu-ja purjehtii kuin hullu.
Old 11 lokakuu 2007, 14:05
Rahoittajien ryhmän

sinun on maksettava pelata Halo 2 pc verkossa?

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 11 lokakuu 2007, 15:59
Moderator Group

Joo, olen sitä mieltä, voit saada hopea huomioon ja kullan huomioon, kulta voit puhua ihmisten kanssa 360: n (kinda cross platform usko)
ei ole varma siitä, hinnoittelu vaikka

Old 11 lokakuu 2007, 19:09
Rahoittajien ryhmän

Voi, voi! Pyrotails!

I isännöi mod palvelin nimeltä SnipersDreamTeam Mod8-Unettomuus-, sinun pitäisi tulla katsomaan sitä jonkin aikaa: D.
Old 12 lokakuu 2007, 08:25
Jäsen

I'll on etsiä sitä.

Edit: Olen ollut sitä, mutta et ole siellä. Minä tapoin itseni ampumalla kentällä!
Old 12 lokakuu 2007, 11:38
Rahoittajien ryhmän

Voi hyvä jumala, jumala työpaikkojen i didnt ostaa sen muutama päivä sitten en suostu maksamaan pelata, tarkoitan Osta peli on expenisve tarpeeksi
Old 12 lokakuu 2007, 12:08
Moderator Group

Kyllä mielestäni on BS kun sitten maksat pelata online samoin, mutta pelkään, että se on tulevaisuuden online-pelaamista, erityisesti siten, että Vista toimii, että pelejä ikkunat crap

Old 19 lokakuu 2007, 08:19
Rahoittajien ryhmän

Hmm, minun on maksettava pelata WoW ja rehellisesti sanottuna se koskaan todella vaivautunut minulle liikaa. Tarkoitan Ostin pelin, kun se vain kustannukset kuten £ 15, myönsi En tarvitse maksaa £ 9 kuukaudessa jatkaa pelaamista, mutta se on vain samanlaisia £ 2 viikossa, johon on maksettava pois, on sen arvoista!

Pöytäkirjaa varten minulla ei ole addiktoitunut ... vain lievästi koukussa ...

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Minulla on Nvidia Geforce 8200, Joku Please Tell Me What to Do torjuntaa ylikuumenemisella comput3rnoob Graphics Cards & Näytöt 8 5. Jul 2009 14:24
FEAR Combat ei soi? hitman0042 PC & Console Gaming 2 22. marraskuu 2008 17:24
Combat Arms Ja ATI IGP 320M Dont näytä toimivan? Haun PC & Console Gaming 27 4. marraskuu 2008 14:01
Uusi Halo fps? alex PC & Console Gaming 1 11. toukokuuta 2008 06:17
Halo Dev0115 PC & Console Gaming 3 8. Aug 2007 15:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.