mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Halo: Combat Evolved (PC)

Reply

Thread Tools
Old De 10 okt 2007, 05:58
Lid Fractie

Default Halo: Combat Evolved (PC)

Ik weet het is oud, maar het is de enige Halo spel met gratis online multiplayer. Heeft iemand dit spel?
Old De 10 okt 2007, 06:27
Moderator Groep

Ik gebruik om deze af te spelen over een jaar of twee geleden, maar beschikt echter niet over het spel meer

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 11 okt 2007, 03:07
Lid Fractie

Ik denk dat het beste deel over het spel was de aangepaste editie. Het maakt mensen om hun eigen Halo mods. Ik downloadde een mogelijkheid dat je een Metroid Prime versie. Het was een beetje vreemd te zien Master Chief klimmen in een morph bal al .... Er zijn tal van fouten op die dingen een beetje, maar het is leuk. De beste games zijn die met de modded wapens, zodat je een Warthog met de aanslag geweer stuurt het spinnen en vliegen als een bezetene.
Old 11 okt 2007, 14:05
Donor Groep

je moet betalen om te spelen Halo 2 op de PC online?

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 11 okt 2007, 15:59
Moderator Groep

Ja, ik denk dat je kunt krijgen met een zilveren en een gouden account, goud kun je praten met mensen met een 360's (kinda cross-platform denken)
niet zeker over de prijsstelling al

Old 11 okt 2007, 19:09
Donor Groep

Oh, oh! Pyrotails!

Ik host een mod server genaamd SnipersDreamTeam Mod8-Insomnia-, je moet komen kijken wat tijd: D.
Old 12 okt 2007, 08:25
Lid Fractie

Ik kom eens een kijkje voor.

Edit: Ik was op, maar je was er niet. Ik heb mij door de grond schieten!
Old 12 okt 2007, 11:38
Donor Groep

oh my god, god job i didnt kopen zij de andere dag dan ik weiger te betalen om te spelen, ik bedoel het kopen van het spel is expenisve genoeg
Old 12 okt 2007, 12:08
Moderator Groep

Ja ik denk dat het BS toen daarna betaalt u aan het spelen van online zo goed, maar ik vrees dat het de toekomst van online gaming, met name de manier waarop Vista werkt, dat de Games voor Windows crap

Old 19 okt 2007, 08:19
Donor Groep

Hmm, ik moet betalen om te spelen WoW en om eerlijk te zijn is het nooit echt de moeite me te veel. Ik bedoel kocht ik het spel wanneer zij alleen de kosten zoals £ 15, die ik moet betalen £ 9 per maand te blijven spelen, maar het is alleen als £ 2 per week, die voor de pay off, is de moeite waard!

Voor de record ik niet verslaafd ... gewoon licht verslaafd ...

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.