mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Halo: Combat Evolved (PC)

Reply

Thread Tools
Old 10 oktober 2007, 05:58
Medlem Group

Jeg vet det er gammelt, men det er den eneste Halo spillet med gratis online multiplayer. Er det noen som spiller dette?
Old 10 oktober 2007, 06:27
Moderator Group

Jeg bruker å spille den om et år eller to siden, men ikke har spillet lenger

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 11 oktober 2007, 03:07
Medlem Group

Jeg tror det beste om spillet var tilpasset utgave. Det kan brukerne opprette egne Halo Modifikasjon. Jeg lastet ned en som tillater deg å ha en Metroid Prime-versjonen. Det var ganske rart å se Master Chief klatring i en morph ball selv .... Det er massevis av feil på de ganske ting, men det er gøy. De beste spillene er de med modded våpen, så ta en Warthog med overgrep rifle sender det spinning og flyr like sint.
Old 11 oktober 2007, 14:05
Donor Group

må du betale for å spille Halo 2 på PC online?

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 11 oktober 2007, 15:59
Moderator Group

Ja, jeg tror du kan få et sølv-konto og en gull-konto, gull kan du snakke med personer med 360's (ganske Tverrplattform tror)
ikke sikker på prissetting om

Old 11 oktober 2007, 19:09
Donor Group

Oh, oh! Pyrotails!

Jeg vert en mod server kalt SnipersDreamTeam Mod8-Insomnia-, bør du komme sjekke det litt tid: D.
Old 12 oktober 2007, 08:25
Medlem Group

Jeg tar en titt på den.

Edit: Jeg har vært på det, men du var ikke der. Jeg drepte selv ved fotografering i bakken!
Old 12 oktober 2007, 11:38
Donor Group

Herregud, god jobb i didnt kjøper den andre dagen så jeg nekter å betale for å spille, mener jeg å kjøpe spillet er expenisve nok
Old 12 oktober 2007, 12:08
Moderator Group

Ja jeg tror det er BS når så gjør du betaler for å spille online også, men jeg frykter at det er fremtiden for online gaming, spesielt med måten Vista fungerer, at spill for Windows crap

Old 19 oktober 2007, 08:19
Donor Group

Hmm, jeg måtte betale for å spille WoW, og for å være ærlig er det egentlig aldri plaget meg for mye. Jeg mener jeg kjøpte spillet når den bare koster gjerne kr 15, innvilget jeg må betale £ 9 av en måned til å fortsette å spille, men det eneste som £ 2 per uke, som for det lønner seg, er vel verdt det!

For posten jeg er ikke avhengige ... akkurat mildt hekta ...

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.