mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Halo: Combat Evolved (PC)

Reply

Thread Tools
Old 10 oktober 2007, 05:58
Ledamot Gruppen

Default Halo: Combat Evolved (PC)

Jag vet att det är gammal, men det är det enda Halo-spel med gratis online multiplayer. Finns det någon som spelar detta?
Old 10 oktober 2007, 06:27
Moderator-gruppen

Jag använder för att spela det om ett eller två år sedan men inte har spelet längre

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 11 oktober 2007, 03:07
Ledamot Gruppen

Jag tror det bästa om spelet var anpassade utgåva. Det gör det möjligt för människor att skapa sina egna Halo mods. Jag hämtade en som gjorde det möjligt för dig att ha en Metroid Prime version. Det var ganska märkligt att se Master Chief klättring i en morph ball men .... Det finns massor av fel på dessa Kinda saker, men det är kul. De bästa spelen är de med modded vapen, så skjuter en Warthog med misshandel gevär skickar det spinning och flygande gillar galna.
Old 11 oktober 2007, 14:05
Givargruppen

du måste betala för att spela Halo 2 på PC på nätet?

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 11 oktober 2007, 15:59
Moderator-gruppen

Ja, jag tror du kan få ett silver och ett guld konto, guld kan du prata med personer med 360's (Kinda Plattformsoberoende tror)
inte säker på priset men

Old 11 oktober 2007, 19:09
Givargruppen

Oh, oh! Pyrotails!

Jag hyser en mod som heter SnipersDreamTeam Mod8-Insomnia-, du ska komma kolla upp det någon gång: D.
Old 12 oktober 2007, 08:25
Ledamot Gruppen

Jag ska ta en titt på det.

Edit: Jag har varit på det, men du var inte där. Jag dödade mig genom att skjuta marken!
Old 12 oktober 2007, 11:38
Givargruppen

Herregud, gud jobb i didnt köper den andra dagen då jag vägrar att betala för att spela, menar jag att köpa spelet är expenisve nog
Old 12 oktober 2007, 12:08
Moderator-gruppen

Ja jag tror att det är BS när sedan gör du betala för att spela online också, men jag är rädd att det är framtiden för online gaming, särskilt med hur Vista fungerar, att spel för windows crap

Old 19 oktober 2007, 08:19
Givargruppen

Hmm, jag måste betala för att spela WoW och att vara ärlig har det aldrig riktigt brytt mig för mycket. Jag menar jag köpte spelet när det bara kostar precis £ 15, som beviljades jag måste betala £ 9 en månad för att fortsätta spela, men det är bara vill £ 2 per vecka, som för löna sig, är väl värt det!

Till protokollet Jag är inte beroende ... bara lindrigt anslutna ...

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag har ett Nvidia Geforce 8200, Någon Tala om för mig vad jag ska göra för att bekämpa Överhettning comput3rnoob Grafikkort & Skärmar 8 5 juli 2009 14:24
FEAR Combat inte spelar? hitman0042 PC & Console Gaming 2 22 november 2008 17:24
Stridsvapen Och ATI IGP 320M Dont verkar fungera? Haun PC & Console Gaming 27 4 november 2008 14:01
Nya Halo fps? alex PC & Console Gaming 1 11 maj 2008 06:17
Halo Dev0115 PC & Console Gaming 3 8 august 2007 15:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.