![]() |
|
| |||
| |||
| Meg og et arbeid kompis prøver å spille Halo over våre trådløse nettverket på jobben. er det mulig å gjøre dette? opp til nå har vi vært mislykket. vi har ikke kunnet contect til hverandre via direkte ip adresse. noen forslag? alle hjelpe ville være mye appreiacted: D: D: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke spilt på en stund, men multiplayer aldri ser ut til å fungere
| |||
| |||
| Ok ive aldri hatt halo på pc, men det må ha lignende innstillinger til andre PC-spill når man jobber med ting som LAN eller trådløst nettverk, så jeg kan spille spill som CSS (counter strike source) på lan, og vi kjører den av en ruter . Så egentlig prøv å sette opp en lan server og kobler deg til det, hvis du vet hvor?. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Original Sony PS3 Vs PS3 Slim | smithmiller6 | PC & Console Gaming | 9 | 22 september 2009 04:14 |
| URL for Private Original High Res Bilder på Flickr | YuliaNichya | Multimedia & Kodeker | 0 | 2 mars 2009 14:53 |
| Gjenopprett til opprinnelige innstillinger | redden137 | General Software Chat | 5 | 22 nov 2008 14:20 |
| Noen som fortsatt spiller den opprinnelige Xbox Live? | Carl | PC & Console Gaming | 2 | 23 nov 2007 10:26 |
| Hvordan sikkerhetskopien Windows XP opprinnelige disk | fredted40x | Windows-operativsystemer | 3 | 11 oktober 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |