![]() |
|
| |||
| |||
| Jag och arbetstillstånd mate försöker spela Halo via vårt trådlösa nätverk på jobbet. är det möjligt att göra detta? fram till nu har vi varit framgångsrika. Vi har inte kunnat Contect till varandra via direkta ip-adress. några förslag? någon hjälp skulle vara mycket appreiacted: D: D: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har inte spelat den på ett tag men multiplayer aldrig riktigt verkar fungera
| |||
| |||
| Ok ive har aldrig Halo på PC, men det måste ha samma inställningar till andra PC-spel när man arbetar med saker som LAN eller trådlöst nätverk, så jag kan spela spel som CSS (Counter Strike Source) på LAN och vi kör det från en router . Så egentligen försöka inrätta en LAN-server och ansluta till den, om du vet hur?. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Original Sony PS3 Vs PS3 Slim | smithmiller6 | PC & Console Gaming | 9 | 22 september 2009 04:14 |
| URL för Private Original High Res Bilder på Flickr | YuliaNichya | Multimedia & Codecs | 0 | 2 mars 2009 14:53 |
| Återställ till de ursprungliga inställningarna | redden137 | General Software Chat | 5 | 22 november 2008 14:20 |
| Någon som fortfarande spelar det ursprungliga Xbox Live? | Carl | PC & Console Gaming | 2 | 23 november 2007 10:26 |
| Hur man backup windows xp original disk | fredted40x | Windows-operativsystem | 3 | 11 oktober 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |