![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
med 50 spiller på Xbox 360
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
2142 blev ABIT en svigtet så im blive ved at vente i et par spiller vurderinger, før jeg får dårlige selskab
som for frontlinje, mener du Medal of honor serien? Hvis ja, ja, men ikke for lang
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
frontlines fuel af krig, godt spil, men dårligt pass
|
|||
|
|||
|
yeah frontlines fuel af krig
|
|
|
|||
|
|||
|
Dårligt spil
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har spillet en enkelt spiller alene.
Jeg troede, det var ganske god underholdning. Fejl IMO er: 1:AI er ufatteligt dumt (alarmeringstjenester fjender, skubber til dig, når du forsøger at skjule). 2:Spillet er alt for nemt 3:Guerillaen er crap, selv når du har et klart overblik over fjender kan de stadig være ude af range.Also uanset hvor du gemmer sig de altid ved, hvor du er, så snart du skyde. Gode ting: 1:Du kan bruge køretøjer 2:Den RC tanke, helis er en god idé. 3:Plot er aktuelle og troværdige (for mig i det mindste). Mit system: Krlll
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg havde beta for det, men kunne ikke spille, fordi der var isues med kompatibilitet med min gfx kortet, ser godt ud selv, alle ved, hvis der er en demo ud?
|
|||
|
|||
|
Ny opdatering for at løse alle disse problemer Krll
|