![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 50 pelaajan Xbox 360
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2142 oli ABIT joka pettää niin im aio odottaa muutama pelaaja arvion ennen kuin saan Bad Company kuin etulinjassa, do you mean Medal of Honor-sarja? jos näin on kyllä, mutta ei kauan
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| frontlines polttoaineen sodan, hyvän pelin, mutta huonosti pass
| |||
| |||
| joo frontlines polttoaineen sodan |
|
| |||
| |||
| roskat peli |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen pelannut yhden pelaajan vain.
Luulin, että se oli varsin hyvä hauskaa. Viat imo ovat: 1:Lintuinfluenssa on uskomattoman tyhmä (hälytyspalveluja vihollisia, työntöpalvelut huomioon, kun yritetään piilottaa). 2:Peli on aivan liian helppoa 3:Sodasta on paska, myös silloin, kun sinulla on selkeä käsitys vihollisia, ne voivat kuitenkin edelleen olla poissa range.Also riippumatta siitä, missä olet piileskellyt he aina tiedä, missä olet heti ampua. Hyviä asioita: 1:Voit käyttää ajoneuvojen 2:The RC säiliöt, helis ovat hyvä idea. 3:Piirretään on ajankohtainen ja uskottavia (minulle ainakin). My System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli beeta sen, mutta ei voinut olla, koska siellä oli isues kanssa sopusoinnussa minun gfx kortti, näyttää hyvältä kuitenkin kukaan tiedä, onko demo ulos?
| |||
| |||
| Uusi päivitys korjaa kaikki ne ongelmat Krll |