![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| met 50 speler op xbox 360
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2142 was abit van een laat, zodat im going te wachten voor een enkele speler reviews voordat ik Bad Company als voor de frontlinie, doe je met Medal of Honor-reeks? zo ja, ja, maar niet voor lang
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| frontlinies brandstof van de oorlog, een goede game, maar een slechte pass
| |||
| |||
| yeah frontlinies brandstof van de oorlog |
|
| |||
| |||
| vuil spel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb enkele speler alleen.
Ik vond het heel leuk. Storingen imo zijn: 1:AI is ongelofelijk stom (alarmeringsdiensten vijanden, duwen in je als je probeert te verbergen). 2:Spel is veel te gemakkelijk 3:Sniping is onzin, zelfs wanneer u een duidelijk beeld van de vijanden kunnen zij nog steeds uit range.Also, ongeacht waar u zich verstoppen ze altijd weten waar je bent, zodra je schieten. Goede dingen: 1:U kunt gebruik maken van voertuigen 2:De RC tanks, helis zijn een goed idee. 3:Plot is actueel en geloofwaardig (voor mij althans). Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had de beta voor, maar kunnen niet worden afgespeeld omdat er isues met compatibiliteit met mijn gfx kaart, ziet er goed uit hoewel iedereen weet dat als er een demo uit?
| |||
| |||
| Nieuwe update op te lossen die problemen Krll |