![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| med 50 spiller på Xbox 360
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2142 var abit av et la ned så im kommer til å vente på noen spiller vurderinger før jeg får dårlig selskap som for frontline, mener du Medal of Honor serien? Hvis ja, ja, men ikke for lenge
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| frontlines drivstoff av krig, bra spill, men ill pass
| |||
| |||
| yeah frontlines drivstoff av krig |
|
| |||
| |||
| søppel Kamp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har spilt single player only.
Jeg trodde det var ganske god moro. Feil IMO er: 1:AI er utrolig dum (Brannmuren fiender, dytte i deg når du prøver å skjule). 2:Spillet er altfor lett 3:Sniping er crap, selv når du har en klar utsikt til fiendene kan de likevel være ute av range.Also uansett hvor du gjemmer de alltid vet hvor du er, så snart du skyte. Gode ting: 1:Du kan bruke kjøretøy 2:The RC tanker, helis er en god idé. 3:Plottet er aktuelle og believable (for meg i det minste). Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde beta for det, men kunne ikke spille fordi det var isues med kompatibilitet med mitt gfx kortet, ser bra ut selv om alle vet om det er en demonstrasjon ut?
| |||
| |||
| Ny oppdatering for å løse alle disse problemene Krll |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fil Feil Etter å gjenopprette data fra en ekstern HDD som spilte Up | FrostHeart | Drivere og flyttbare medier | 0 | 16 november 2009 01:22 |
| Thread Tools | |
| |