![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| med 50 spelare på Xbox 360
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2142 var lite av en låt så im kommer att vänta ett par spelare recensioner innan jag får dåligt sällskap som för frontlinjen, menar du med Medal of Honor-serien? så ja, men inte för länge
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| frontlines bränsle av krig, bra spel men dåligt pass
| |||
| |||
| yeah frontlines bränsle av krig |
|
| |||
| |||
| Skräp spel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har spelat en enda spelaren.
Jag tyckte det var ganska bra roligt. Faults imo är: 1:AI är otroligt dumt (alarmeringstjänster fiender, trycka i dig när du försöker att dölja). 2:Spelet är alldeles för lätt 3:Gerillan är skit, även om du har en tydlig bild av fiender kan de ändå vara av range.Also oavsett var du gömmer de alltid vet var du är när du skjuter. Bra saker: 1:Du kan använda fordon 2:RC tankar, helis är en bra idé. 3:Rita är aktuella och trovärdigt (för mig åtminstone). Mitt System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade beta för det, men kunde inte spela, eftersom det fanns isues med kompatibilitet med min Gfx kort, ser bra ut även om någon vet om det finns ett demo på det?
| |||
| |||
| Ny uppdatering för att åtgärda alla dessa problem Krll |