![]() |
|
| |||
| |||
| Ok. Jeg har brug for en person, der kan hjælpe mig tal på det. På et tidspunkt i aften vil jeg gerne købe disse. Hvis ikke i morgen Ok jeg har en 20inch Acer X203H LCD og jeg ønsker at spille min 360 på den. Det har en DVI-indgang og en VGA-indgang Jeg tænkte på at købe denne adapter http://www.monoprice.com/products/pr...seq=1&format=2 Kan anytone fortælle mig med dette arbejde? |
|
| |||
| |||
| tager, at din 360 har en HDMI udgang, og at DVI-indgangen på din skærm er en pige, så ja det vil arbejde på. |
|
| |||
| |||
| I tilfælde af, at det ikke er tilfældet .... du kunne købe et HDMI-> VGA-udgang for de 360 på omkring 15 bukke. Jeg har det, og det fungerer meget godt. ND |
|
| |||
| |||
| Citat:
På hvilket punkt synes du det ville være bedre at gøre dette end HDMI til DVI?! High Def til anologue .. That's kinda gerne brændbarheden en Blu-ray-disk til BetaMax ikke du tror? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Drej en xbox360 i en Windows-pc? | mrberty | PC & Console Gaming | 4 | 23 juni 2009 13:55 |
| DVI til HDMI-indgang Issues | lovetrain | Grafikkort & Monitors | 0 | 29. maj 2009 05:51 |
| NFS Carbon på Xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| HDMI-forbindelse | haysey9 | General Hardware Chat | 7 | 1 oktober 2008 13:31 |
| VGA til DVI til HDMI? | Spencer2004 | Grafikkort & Monitors | 8 | 21. sep 2008 21:44 |
| Thread Tools | |
| |