![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok. Tarvitsen jonkun, joka voi auttaa minua kuva tästä. Joskus tänään Haluaisin ostaa nämä. Jos ei huomenna Ok Minulla on 20inch Acer X203H LCD-ja haluan pelata minun 360 sitä. Se on DVI-liitäntä ja vga panos Ajattelin ostoon tämän sovittimen http://www.monoprice.com/products/pr...seq=1&format=2 Voiko anytone kertoa minulle tämä toimii? |
|
| |||
| |||
| ottaen, että 360 on HDMI-lähtö, ja että DVI-liitäntä näyttösi on naisia, niin kyllä se toimii. |
|
| |||
| |||
| Siinä tapauksessa, että näin ei ole .... voit ostaa HDMI-> VGA-tuotos 360 noin 15 taalaa. Olen, ja se toimii hyvin. KR |
|
| |||
| |||
| Quote:
Missä vaiheessa sinä sitä mieltä, että olisi parempi tehdä kuin HDMI on DVI? High Def on anologue .. That's kinda kuten polttava Blu-Ray levyn BetaMax eivät luulet? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Puolestaan XBOX360 osaksi Windows-PC? | mrberty | PC & Console Gaming | 4 | 23. kesäkuu 2009 13:55 |
| DVI-HDMI-tulo Kysymykset | lovetrain | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 29. toukokuuta 2009 05:51 |
| NFS hiilellä XBOX360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10th Jan 2009 02:10 |
| HDMI-yhteys | haysey9 | Rautatavaran Chat | 7 | 1. lokakuu 2008 13:31 |
| Vga ja DVI-HDMI? | Spencer2004 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 21. Sep 2008 21:44 |
| Thread Tools | |
| |