![]() |
|
| |||
| |||
| Oke. Ik heb iemand nodig die kan mij helpen achterhalen. Ergens vanavond zou ik graag willen kopen. Als het niet morgen Ok ik heb een 20inch Acer X203H LCD en ik wil mijn 360 op. Het heeft een DVI-ingang en een VGA-ingang Ik zat te denken over het kopen van deze adapter http://www.monoprice.com/products/pr...seq=1&format=2 Kan anytone vertellen me met dit werk? |
|
| |||
| |||
| nemen dat uw 360 heeft een HDMI-uitgang, en dat de DVI-ingang op je monitor is vrouwelijk, dan ja het zal werken. |
|
| |||
| |||
| In het geval dat dat niet het geval .... je kon de aanschaf van een HDMI-> VGA-uitgang voor de 360 op ongeveer 15 dollar. Ik heb dat en het werkt erg goed. ND |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Op welk punt heb je denk dat het beter zou zijn om dit te doen dan HDMI naar DVI? High Def te anologue .. Dat is een beetje zoals het branden van een Blu-Ray disc Betamax vind je niet? Mijn Systeem: FordyPC
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zet een xbox360 in een Windows-pc? | mrberty | PC & Gaming Console | 4 | 23 jun 2009 13:55 |
| DVI-naar-HDMI-ingang Issues | lovetrain | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 29 mei 2009 05:51 |
| NFS Carbon op Xbox360 | Coolyxxx | PC & Gaming Console | 8 | 10 Jan 2009 02:10 |
| HDMI-aansluiting | haysey9 | Algemeen Hardware Chat | 7 | 1st Oct 2008 13:31 |
| VGA-naar-DVI-naar-HDMI? | Spencer2004 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 21e sep 2008 21:44 |
| Thread Tools | |
| |