![]() |
|
| |||
| |||
| Ok. Jeg trenger noen som kan hjelpe meg å finne ut av dette. En gang i kveld Jeg ønsker å kjøpe disse. Hvis ikke i morgen Ok jeg har en 20inch Acer X203H LCD og jeg ønsker å spille min 360 på den. Det har en DVI-inngang og en VGA-inngang Jeg tenkte på å kjøpe dette kortet http://www.monoprice.com/products/pr...seq=1&format=2 Kan anytone fortelle meg med dette vil fungere? |
|
| |||
| |||
| tar at 360 har en HDMI utgang, og at DVI-inngang på skjermen er kvinne, og ja det vil fungere. |
|
| |||
| |||
| I tilfelle det ikke er tilfelle .... du kunne kjøpe en HDMI-> VGA-utgang for 360 på rundt 15 dollar. Jeg har det og det fungerer svært godt. ND |
|
| |||
| |||
| Sitat:
På hvilket punkt synes du det var bedre å gjøre dette enn HDMI til DVI? High Def til anologue .. Dette var litt som å brenne en Blu-Ray plate til BetaMax Synes du ikke? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå en xbox360 til en Windows-PC? | mrberty | PC & Console Gaming | 4 | 23 juni 2009 13:55 |
| DVI-til-HDMI-inngang Problemstilling | lovetrain | Kabinetter & Skjermer | 0 | 29 mai 2009 05:51 |
| NFS Carbon på xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| HDMI tilkobling | haysey9 | General Hardware Chat | 7 | 1 oktober 2008 13:31 |
| VGA til DVI til HDMI? | Spencer2004 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 21. sep 2008 21:44 |
| Thread Tools | |
| |