mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hjælp med spil på Vista

Reply

Thread Tools
Old 19 December 2007, 01:14
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp med spil på Vista

Hej,

Jeg har et problem med min pc med Windows Vista. Jeg har Windows Vista Ultimate på min pc. Det kører fint. Det eneste problem er, at mit grafikkort er ikke Vista kompatible. Dont ønsker at opgradere lige nu som i et par måneder DX 10,1 vil være ude, og de siger, at de fleste kort på markedet nu plejer være forenelige med det.

Kommer til problemet. Ingen af mine nye spil virker på Vista. COD 4, FIFA 08, selv de ældre Oblivion gør ikke arbejde. Er dette et problem med Vista eller mit grafikkort? Vil rulle tilbage til XP løse trick? Er der nogen måde, hvorpå jeg kan få dem til at arbejde på vista? Jeg har for mange filer, og er blevet vant til Vista, så rullende tilbage til XP vil være en smerte.

Plz hjælp.

skål
Old 19 December 2007, 02:00
Bandlyst Gruppen

du kan køre VMware til at køre ældre spil inde i en virtuel Windows XP-system, hvis de ikke køre på vista direkte
Old 19. december 2007, 04:11
Donor-Gruppen

Personligt har jeg vendte ryggen på 10,1

Jeg købte 8600GT og alt til dato works great. så jeg tænkt på ikke at blive draget ind i den snak om alle de nye kort og »skal opgraderinger '

Jeg forstår meget få mennesker er enige om, men jeg er ikke en fanatiker gamer jeg tror ikke, jeg vil savne den 10,1 opgraderingen.

Jeg har ikke læst ind i det, men im sikker på, at du stadig kan spille spil, der bruger 10,1. selv om nogen vil have til at præcisere.

men for nu makker, hvis du ønsker at spille disse spil dens enten en meget lav res og kvalitet eller en opgradering. hvilket kort har du nu, eller er det bord?

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvorfor i7 for spil?? icu222much CPU, bundkort og RAM 2 27 juli 2009 19:49
Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 februar 2009 04:19
Brug DOS apps og spil på Vista 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 4 7. sep 2008 02:47
Vil min PC Games arbejde med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24th Dec 2007 15:53
XP eller Vista valg for spil robinho060 PC & Console Gaming 2 16 november 2007 14:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.