![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on ongelma minun Windows Vista-tietokoneeseen. Minulla on Windows Vista Ultimate minun pc. Se on hieno. Ainoa ongelma on, että näytönohjain ei ole vista yhteensopiva. Dont haluavat päivittää vielä kuin muutaman kuukauden DX 10.1 tulee ulos ja he sanovat, että useimmat kortteja markkinoille nyt tapana olla yhteensopiva sen kanssa. Tulossa ongelma. Ei ole minun uusia pelejä työtä näköala. COD 4, FIFA 08, vaikka vanhemmat Oblivion doesnt työtä. Onko tämä ongelma Vista tai minun näytönohjain? Voiko Vierintäsäteiden takaisin XP ratkaista temppu? Onko mitään keinoa, jolla voin saada ne toimimaan näköala? Minulla on liian monta kuvaa ja on kasvanut käyttää Vistan niin Vierintäsäteiden takaisin XP on tuskaa. Plz auttaa. hurraa |
|
| |||
| |||
| voit suorittaa VMware ajaa vanhemmat pelit sisällä näennäispaketti, Windows XP-järjestelmään, jos ne eivät näytettäviksi näköala suoraan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Itse olen kääntänyt minun takaisin 10,1
ostin 8600gt ja kaikki tähän mennessä toimii hyvin. niin aion, ettei parhaillaan osaksi hype noin kaikki uudet kortit ja "on päivitykset" Ymmärrän hyvin harvat ihmiset ovat samaa mieltä, mutta en ole fanaattinen pelaaja En usko jää 10,1 päivitykseen. En ole lukenut sitä, mutta im varma, että voit pelata pelejä, jotka käyttävät 10.1. vaikka joku on selvennettävä. mutta nyt materiala, jos haluat pelata näitä pelejä sen joko erittäin alhainen res ja laatua tai päivitykseen. mikä kortti sinulla on nyt tai on laivalla? My System: Minun
|