mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Hulp bij het spelen op vista

Reply

Thread Tools
Old 19 december 2007, 01:14
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp bij het spelen op vista

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Windows Vista-pc. Ik heb Windows Vista Ultimate op mijn pc. Het loopt prima. Het enige probleem is dat mijn grafische kaart is niet Vista compatibel. Dont wil gewoon nog upgraden als in een paar maanden DX 10.1 zal worden uit en zij zeggen dat de meeste kaarten in de markt nu gewoon verenigbaar zijn met het.

Komende van het probleem. Geen van mijn nieuwe games werken op Vista. COD 4, FIFA 08, zelfs de oudere Oblivion doesnt work. Is dit een probleem met Vista of mijn grafische kaart? Zal rollend terug naar XP op te lossen de truc? Is er een manier waarop ik ze kan krijgen om te werken op Vista? Ik heb te veel bestanden en zijn gewend om Vista zo rollend terug naar XP zal een pijn.

Plz help.

sante
Old 19 december 2007, 02:00
Banned Groep

je kon lopen VMware om oudere spellen draaien binnen van een virtuele Windows XP-systeem als ze niet draaien op vista direct
Old 19 dec 2007, 04:11
Donor Groep

Persoonlijk heb ik draaide mijn rug op 10,1

Ik kocht de 8600GT en alles tot op heden werkt geweldig. dus ik van plan over niet getrokken in de hype over alle nieuwe kaarten en 'moet upgrades'

Ik realiseer me heel weinig mensen mee eens, maar ik ben geen fanatiek gamer ik niet denk dat ik het 10,1-upgrade missen.

Ik heb gelezen, maar niet in het im zeker dat u kunt nog steeds spellen die gebruik maken van 10,1 spelen. hoewel iemand zal moeten verduidelijken.

maar voor nu stuurman als je wilt spelen die spellen zijn ofwel een zeer lage resolutie en kwaliteit of een upgrade. wat voor kaart heb je nu of is het aan boord?

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Waarom i7 voor games? icu222much CPUs, Moederborden & RAM 2 27 jul 2009 19:49
Fast Moving games verbetert vaardigheden voor langzamere bewegende games! NeuroDrive PC & Gaming Console 1 De 4 februari 2009 04:19
Gebruik van DOS-applicaties en games op Vista 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows besturingssystemen 4 7e Sep 2008 02:47
Zal mijn PC Games werkt met Vista? xAlanxEnglandx PC & Gaming Console 3 24 dec 2007 15:53
XP of Vista keuze voor spelletjes robinho060 PC & Gaming Console 2 16 nov 2007 14:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.